"Probabil îți este greu să locuiești cu o persoană ca mine nu mai zic de relație și sex.. Nici măcar nu te-am putut auzi gemând.. Îmi pare rău"
~•~~•~~~•~~~•~~~•~~•~~•~~•~~•~~•~~•~•
"Prostuțule" Îl sărută apăsat "Și eu te plac, și în seara asta sa adeverit. Nu mă interesează ceea nu poți face. Faptul că tu nu auzi nu este ceva ceea tu ai ales dar în ceea ce mă privește.. " oftează "Eu am ales să mă prostituez.. Dacă tu mă poți accepta așa, eu de ce nu aș putea prostuțule?"
Yoongi își ascunde privirea în scuputura gâtului lui Jimin, însă acesta îi ridică bărbia cu degetele sale mari.
"Nu te mai gândi la prosti, dragule"
"Deci.. Suntem împreună?"
"Încă ai îndoieli?" îl sărută apăsat°Taekook°
Ce-i doi îndrăgostiți erau în camera lor, JungKook lucra pe laptop în timp ce era așezat cu capul pe posteriorul iubitului său ce se juca pe telefon–Iubire, ce faci?–Mă joc daddy"Spune concentrat pe joc"
–Oh "închide laptopul și îl pune undeva în pat. Își întoarce privirea spre iubitul său, îi ridică tricoul pe care îl purta și lasă un sărut umed pe acesta, făcându-l pe Taehyung să tresară ușor"–D.. Daddy mă joc
–Joacă-te jocul tău, că eu îl voi juca pe al meu "își strecoară mâna în pantalonii acestuia și îi strânge fundul în palme"
–A.. Ah.. Daddy.. Oprește-te..–Shh iubire, mă concentrez pe joc
"îi strânge fundu mai tare" –AH! "geme tare Taehyung apoi își închide telefonul" Ai câștigat.. Nu mă mai jocJungKook zâmbește mulțumit apoi îl întoarce cu fața la el. –Nici măcar jocul meu? "Se apropie tot mai mult de chipul acestuia, Taehyung a chiocotit ușor apoi și-a dus mâinile după gâtul iubitului său"
–Depinde la ce nivel
am ajuns "Spune pe un ton jucăuș"–Păi.. "Îl sărută scurt" Am ajuns la nivelul dragoste fierbinte
"începe să îi atace gâtul cu sărutări"–Îmi place acest nivel "chiocotește"
Chiocotește și JungKook însă brusc se aud bătăi în ușă, bătăi ce le strigă momentul celor doi "cioc, cioc"
–Daddy...
–Iubire, lasă-i să moară la ușă "îl sărută"
*Cioc, cioc" –Șefu, îmi cer scuze de deranj, dar este ceva important.–Daddy, deschide
–Aish, dacă nu este destul de important sa zis cu acel nemernic "Spune pe un ton nervos" Iubire așteaptă aici"Taehyung aprobă, ce-i doi se sărută lung apoi JungKook părăsește dormitorul conjugal"
{După câteva minute}
JungKook se întoarce în dormitor,însă era încordat și avea o privire nervoasă.–Daddy, este totul în regulă?
–Mhm. Trebuie să plec câteva ore.
–Oh.. "Se ridică din pat și se apropie de JungKook. Îl prinde de umerii apoi își presează buzele de ale sale" Ești mult mai adorabil atunci când zâmbești "îi șoptește aproape de ureche, gest ce îl face pe bărbat să zâmbească"așa daddy–Tu chiar.. Îmi ești slăbiciune și confort. "Taehyung chiocotește scurt" Te iubesc!
–C.. Ce? "Se bâlbâie"
–Te iubesc iubitule "îi i-a ușor mâna și io sărută delicat" Ce, nu este reciproc?
CITEȘTI
'𝖯.𝖱.𝖮.𝖲.𝖳.𝖨.𝖳.𝖴.𝖠.𝖳'✅
FantasyProstituat -Este povestea unui bărbat de 22 de ani ce practică meseria de "Prostituat" Și este destul de cunoscut în acest domeniu și mulți bărbați se duc la el pentru serviți sexuale ba chiar și femei îl vizitează. Kim Taehyung este prostituat de 6...