–Mâine, va veni cineva să te ia!
–Dar eu nu voi veni, și nu mă poți forța!Jungkook râde –Doar încearcă-mă!
...
–Yoongi, de ce nu ești la școală?
–Nu-i treaba ta! "Intră în camera lui iar Tae oftează ușor dar merge și se schimbă apoi pornește spre muncă"La muncă
Clientul cu găina:)–Ești liber?
–Mhm "urcă în mașină" Unde vrei?
–La mine în coteț.–Unde? "Întreabă șocat"
Clientul nu mai spune nimic ci doar zâmbește -Acasă la acel client-
–Haide la cotețul de găini.
–Și ce putem face acolo?
–Hehehe, multe "râde apoi o i-a înainte și Taehyung după el" –Eu te voi fute în timp ce tu ți o găină în brațe și în loc să gemi trebuie să faci ca ea, ok?–Adică..vrei să fac cotcodac ca o găină?
–Mhm, exact.
–Dar de ce nu fuți tu o găină? E mai simplu "spune ironic" –Am încercat, dar nu am reușit, sunt prea mare pentru ele–Hă? "Întreabă mirat"
–Doar haide "Îi dă găina în brațe, își pune prezervativ apoi îi dă pantaloni jos lui Taehyung și intră în el" Hai găină
–Aish.. Nu mai de nebuni am parte. Cotcodac.. Cotcodac "făcea găina dar și Tae" Cotcodac.. Cotcodac.. Cotcodac..{Habar nu am de unde îmi vin ideile astea atât de...:)}
După nici 5 minute bărbatul și-a dat drumul. Taehyung se îmbracă apoi își cheamă un taxiu –Știi te pot duce eu!
–Nu-i nevoie "Se aude un claxon" Taxiu meu este aici "iese din curtea clientului însă prin surprinderea sa nu era o mașină obișnuită de taxiu însă ignoră și doar urcă în mașină însă... Deși Tae ia dat adresa "Taximetristului" acesta nu o respectă și la dus la o altă adresa.
–Mă scuzați, dar nu aici v-am spus să mă duceți.. Nu este aici casa mea!
–Aici trebuie să fiți, domnule. Vă rog să coborâți "îi deschide ușa un alt bărbat. Taehyung oftă apoi coboară confuz. "Între timp
–Domnule, el este aici!
–Ok, mă voi ocupa eu de aici. "Iese din vilă" Scumpule, ți-am lipsit? "Se duce la el" De ce pari atât de supărat, hm?–Iar.. Tu.. Ce naiba tot vrei de la mine?
–Scumpule, scumpule. Tu ești al meu.Îl prinde de braț și îl trage după el până în vilă–Asta va fi noua ta casă, iti place?
–POȚI TE ROG SĂ ÎNCETEZI?Jungkook se strâmbă –Știi, ești primul pe care îl aduc la mine acasă însă tonul tău nu îmi place. "Îl ia pe sus și îl duce într-o baie apoi îl lasă pe jos" Fă o baie!
Îi pune dur apoi iese din baie.
După ceva timp
–Gata"Spune Taehyung după ce iese din baie"
–Vino aici "îi face semn spre poala sa însă Taehyung doar oftă" Vino aici, am spus! "Îl trage cu forța la el în poală" Ești al meu. Și vei locui aici și doar eu te voi atinge când și cum vreau. Sa înțeles?–Dar ce sunt eu obiectul tău?
–Ceva de genul ăsta! "îl dă de pe el, ia niște cătușe din dulapul de lângă pat și îl leagă" Dragule
Își îndreaptă două degete spre gura lui Taehyung –Sugele!
"Tae deschide gura și îi primește degetele apoi începu să le sugă"
Cealaltă mână pe care o avea liberă, Jungkook o duce la membru lui Tae și o freacă ușor. –Deja te-ai udat "rânjește"
–Și..?
–Scumpule, îmi place tupeul tău! Poate și de-asta te plac atât de mult. Știi, ești primu ce îndrăznește să îmi răspundă.
–Mda...
Jungkook se dezbracă apoi intră în Taehyung -De ce mi-ai mai spus să îți sug degetele? Dacă nu aveai de gând să mă-
Fu oprit de buzele lui Jungkook ce le atacă pe ale sale –Vorbești cam mult!
Ia o curea și începe să îl lovească în timp ce se mișca în el -A.. Ah... Ah.. Ah..
–Gemi atât de frumos "îi mai dă una"–A.. AH..
–De azi vei vedea cu adevărat cine este Jeon Jungkook și tot odată cui aparți!
Următoarea zi.
Taehyung încă dormea deoarece era epuizat. jungkook a rânjit mulțumit apoi ieși din dormitor. –Domnule!–Da?
–Aveți o întâlnire cu cei din Japonia.
–Am înțeles. Kon, pune pe cineva să îl păzească pe Taehyung 24/7. Este încăpățânat, va încerca cu siguranță să fugă. "Subordonatul său aprobă, apoi Jungkook intră în mașina sa luxoasă"Între timp se trezește și Taehyung ce le-a ascultat conversația. –Chiar vrei să mă ți aici? Haha, să o crezi tu idiotule!
Se îmbracă grăbit apoi când subordonați nu au fost atenți, a sărit fereastra și a reușit să fugă din vilă.
–Vrei să îl ți pe Kim Taehyung, închis? Țeapă, nu ți-a ieșit. Am un frate de care trebuie să am grijă, nu am timp de tine!
CITEȘTI
'𝖯.𝖱.𝖮.𝖲.𝖳.𝖨.𝖳.𝖴.𝖠.𝖳'✅
FantasyProstituat -Este povestea unui bărbat de 22 de ani ce practică meseria de "Prostituat" Și este destul de cunoscut în acest domeniu și mulți bărbați se duc la el pentru serviți sexuale ba chiar și femei îl vizitează. Kim Taehyung este prostituat de 6...