Douăzeci și opt

513 55 27
                                    

"Aish de ce naiba vorbesc cu el? -Oftez-"

Pov autor*.*

Yoongi își dă dădu ochii peste cap
–Ya, nu te comporta de parcă m-ai putea înțelege! "Oftează din nou apoi îi dă o pastilă însă Yoongi îl privea nedumerit. Jimin deja își pierduse răbdarea așa ca la împins ușor și sa pus peste el. I-a deschis gura apoi i-a aruncat pastila pe gât –Apă

"îi dă puțină apă apoi îl ține de gură pentru ca acesta să înghită pastila"

–Bun băiat  "ia o foaie, scrie ceva apoi îi înmânează biletul lui Yoongi după plecă în baie"

Yoongi era încă confuz însă citi acel bilet "M-am întâlnit cu fractu azi, ai o scrisoare pe masă plus niște bani rămași de la medicamente."

–"Dar el nu putea veni..?"

Se dă jos cu greu și merse cu pași mici și tremurați către mica masă de unde ia acea scrisoare. Se întoarce în pat apoi începu să o citească.

Yoongi-ah..

Îmi pare rău a intervenit ceva și s-ar putea să mai dureze puțin până să te i-au acasă însă îți jur că voi face să fie bine măcar pentru tine. Te implor i-ați pastilele și nu uita să zâmbești. În curând voi veni după tine. Îți jur!

–"Dar cine ți-a zis să mai vi?"

* După două zile *Jimin a observat că ceva este neregulă cu Yoongi așa că a hotărât să rămână o zi acasă. A fost la magazin a cumpărat câteva fructe însă atunci când sa întors acasă la găsit pe Yoongi plin de vânătăi și de sânge.

Ce dumnezeu? "Fuge la el"

Încearcă să se apropie de el însă Yoongi îi dă peste mână apoi fuge în baie și se închide.

–Ya"Lasă fructele pe masă, apoi ia un caiet și un pix și merge la ușa băii. Se lasă pe vine apoi rupe o foaie scrie ceva pe ea ca după să o strecoare cu greu înăuntru. "

Între timp Yoongi era cu picioarele la piept, plângea pe silențios însă observă foaia albă așa că o luă și o citi:

Ai fost agresat? Știi eu sunt aici dacă vrei să vorbești cu cineva. Nu te închide în tine.

După ce citește bate în ușă semn că vrea ceva cu care să scrie. Jimin înțelege și strecoară și pixul. Yoongi scrie ceva scurt apoi deschide ușa.

–Oh.. Ai ieșit

Yoongi aruncă foaia pe jos apoi se duce în dormitor iar Jimin ia foaia fără ezitare.

Să vorbesc? Îmi dai tu urechile sau vocea ta?

–Nu la asta m-am referit...

Cu tine sau fără este la fel!

–Aish acest puști.. ȘTIU! "Fuge în bucătărie, face curat pe masă apoi dă la un videoclip, își rezeamă mobilu de coșul de fructe. Însă nu era orice videoclip era unu care te învăța limbajul semnelor. "

–Aish abia a început și deja este complicat. Dar nu renunț. El nu poate vorbi în limbajul meu atunci voi vorbi eu în a-l lui. O poți face Park Jimin!

Jimin a stat toată noaptea treaz ca să învețe limbajul semnelor chiar și la baie repeta și privea acel videoclip

A doua zi de dimineață, înainte ca Yoongi să meargă la școală, la prins Jimin de braț.

La întors cu fața la el și a început să facă semene din mâini.. "–Nu pleca încă. Voi veni cu tine ca să văd cine te agresează. " Yoongi fu uimit

Și spuse doar atât

"–Ai învățat limbajul semnelor pentru mine?"

Jimin aprobă apoi îi zâmbește blând "–Tu nu poți vorbi dar eu pot comunica acum cu tine. Așa ne va fi mai ușor să ne apropiem. Dă-mi o șansă, te rog Kim Yoongi!

"–Bine, hyung"

Amândoi au zâmbind larg.

La liceu.
Deși la condus pe Yoongi la liceu, Jimin a stat mai în spate pentru a vedea dacă chiar îl agresează cineva și cine este.

Și nu i-a luat mult să afle pentru că Yoongi abia ajunseseră în fața liceului și a început să fie agresat de trei tipi ce îl loveau fără milă

–YA, IDIOȚILOR! "Fuge jimin la ei și îi împinge apoi ridică degetul nervos la ei" Ce dracu credeți că îi faceți băiatului meu? "Îi întreabă dur" HĂ?

–Băiatul tău? Nu ești prea tânăr? "Bufnesc în râs"

–Asta nu este treaba-
–Sau ești tăticul lui de zahăr?
–Dar nu prea cred. Pari sărac

–AISH ACEȘTI PUȘTI! AM VRUT SĂ FIU O DIVĂ DIVINĂ AZI DAR.. "Scoate din buzunar roși stricate și aruncă în ei"

–YA.. CINE ARE AȘA CEVA LA EI? "întreabă unu din cei trei în timp ce fugea" –Eu, Jimin!

Continuă până ce îi alungă. Apoi îl ridică pe Yoongi și îl întreabă în limbajul semnelor dacă este bine

"–Ești bine? "

–"De unde naiba aveai acele roși? Și de ce le-ai luat?"

–"Hehe" râde
"Tinere, Park Jimin mereu este pregătit. Lasă asta și fugi la ore!

"–Bine" Intră în școală

Seara :Deși era miezul nopții ce-i doi nu aveau somn și vorbeau prin semene asta până când Jimin și-a scos telefonul și căștile. Yoongi sa întristat pentru că el nu putea asculta muzică

"Vrei și tu?"

"–Pentru? Eu nu aud"

–"Așa e dar poți simți!"
Își bagă el o cască apoi cealaltă io bagă lui Yoongi ce a închis ochii asta întristândul pe Jimin însă îl înțelegea.

"–oh, pot să îi traduc eu melodia" îl atinge ușor pe mână asta făcându-l pe Yoongi să își deschidă ochii

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

"–oh, pot să îi traduc eu melodia" îl atinge ușor pe mână asta făcându-l pe Yoongi să își deschidă ochii.

"Voi traduce eu melodia pentru tine. Deși nu auzi voi fi eu urechile tale"

'𝖯.𝖱.𝖮.𝖲.𝖳.𝖨.𝖳.𝖴.𝖠.𝖳'✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum