"-Aia e. Riscul meseriei"
👮😷👮🚓
Peste o lună- Trecu o lună de când Namjoon a fost arestat și tot o lună în care Namjoon a început să colaboreze cu poliția și să fie "cuminte" de fapt el era foarte inteligent și spunea doar ce voia ca poliția să știe și Jin știa și el asta.
-Pentru că te-ai comportat cum trebuie, ai o zi de permisie însă nu îți face de cap. Oricum vei fi vizat de poliție.
-Mda. Pot pleca?-Da "Namjoon pleacă fără a se mai uita înapoi însă afară îl aștepta SeokJin."
-Aici "îl clansonează"
-Oh "se urcă în mașină" Să înțeleg că tu ești polițistul ce mă supraveghează, nu?
-Mhm "își duce mâna stângă pe piciorul lui Namjoon" Dacă te-ai răzgândit te pot duce acasă la tine. Dar fi cuminte--M-am săturat de asta "îl prinde de bărbie și îl sărută" Te vreau polițistule!
-Și mă vei avea. Mai ai puțină răbdare, bine? "Îl sărută scurt" voi fi tot al tău!-Îmi place cum sună asta "spune jucăuș apoi amândoi chiocotesc" Să mergem!
-Mhm "începe să conducă"
După 15 minute mașina se oprește lângă o casă mare -Aici locuiești?
-Mhm.
-Și eu care credeam că polițiști dorm într-un loc întunecat și plin de gândaci!-Ya!
-Ce? "Râde"
-Doar hai înauntru.
"Se duce și deschide poarta. Apoi intră primul iar Namjoon după el" -Vrei ceva de băut? "Îl întreabă după ce au intrat"-Poate mai târziu "îl prinde de șolduri" Nu pentru băut sunt aici "îl sărută pe gât" Am fost băiat cuminte unde îmi este recompensa? "Lasă iar un sărut umed pe gâtul bărbatului ce tremură ușor la fiecare atingere de a sa"
SeokJin se întoarce cu fața la Namjoon apoi se apropie mai mult. -Zi sincer nu ai îndoieli în legătură cu mine?
-Ba da. Am multe dar te vreau polițistule. Deși știu că tu vrei doar să îmi dai mai mulți ani în închisoare.-Să fiu sincer am vrut asta la început. Pentru că asta îmi e meseria dar "îl sărută" Simt că tu ești diferit "îi linge senzual buzele" Sunt complet atras de tine și de privirea ta arogantă. Mi-a plăcut să te văd muncind și încercând să fi cuminte doar pentru o zi liberă.
-Deci știi cât m-am zbătut pentru ziua asta? Credeam că nu ești interesat de-
-Prostuțule, ți-am urmărit fiecare mișcare. Și sincer am fost puțin impresionat de încăpățânarea ta.-Hehe și astăzi vei fi impresionat și de cât de bun sunt la pat, dragule
-Ce încrezător ești
-Firește "îl împinge pe canapea apoi îi îndepărtează picioarele și se pune între ele" Acum să lăsăm vorbăria."Îl trage într-un sărut lung și pasional. "
-Haide.. În dormitor.. "Vorbește Jin cu greu" este mai confortabil acolo.
-Ok "se ridică cu tot cu Jin" Ești al meu "îl strânge brutal de fund" polițistule!Ajunși în dormitor, Namjoon la lăsat jos pe SeokJin apoi îl privea pofticios cum își dădea singur pantaloni jos.
-Nu te mai holba și atinge-mă e un ordin! "Se apropie de el apoi se lasă pe vine și cu dinți îi desface cureaua și nasturele de la pantaloni" Mai repede!
-Cu drag "Îl ridică apoi se pun în pat"
CITEȘTI
'𝖯.𝖱.𝖮.𝖲.𝖳.𝖨.𝖳.𝖴.𝖠.𝖳'✅
FantasíaProstituat -Este povestea unui bărbat de 22 de ani ce practică meseria de "Prostituat" Și este destul de cunoscut în acest domeniu și mulți bărbați se duc la el pentru serviți sexuale ba chiar și femei îl vizitează. Kim Taehyung este prostituat de 6...