*–Riduri? Eu? RIDURI ARE MĂ-TA*
...
–Taci urâțenie "Namjoon îi arată degetul mijlociu iar JungKook îi copiază gestul" –Sunt fratele tău mai mare cretinule! Ce dracu să știi tu ce este ăla-
–Ăla ce, hyung? "Spune ironic"–Pe mă-ta "își dă ochii peste cap" Doar dispari la gagică tu și ai grijă de el cred că încă are febră. Este foarte palid.
–De ce aș face eu asta?–Și ce, vrei să o fac eu?
–Nici să nu îndrăznești să îmi atingi iubitul că ești mort! "Spune repezit apoi se îndreaptă spre dormitorul lui și a lu' Taehyung dar acolo îl aștepta o surpriză. Apasă pe clanță dar nimic"
"Cioc, cioc, cioc"
–Scumpule de ce ai închis ușa? Ai de gând să mă lași să dorm la ușă?
–Da "strigă slab"–Realizezi că este dormitorul meu, nu?
–Aha, atunci dă-mi drumul și mă voi duce acasă în dormitorul meu.
–Iubire... Eu unde voi dormi?
–Știi mai avem dormitoare "se bagă Namjoon dar îi aruncă fratele său o privire urâtă ce îl face să bufnească"–Ți-ai auzit fratele, nu? Mai ai camere.
–Dă-l în pula mea pe frate-miu. Iubire-
–Dar du-te tu în pula mea.
–Ba tu te duci în a mea "se răstește"
–Să mori tu? Tu te duci în a mea!–De ce mă rog?
–Pentru că este mai mare, logic "JungKook începe să râdă" Râzi ca prostu "își dă ochii peste cap" oprește-te
–Că altfel ce? Te dezbraci și îmi arăți pula? "Râde" Am mai văzut-o și este doar urâtă ca cel cui îi aparține.
–Ya tu-–PUTEȚI SĂ VĂ MĂSURA-ȚI PULELE DEPARTE DE UȘA ASTA NENOROCITĂ?
Strigă Taehyung sătul de cei doi frați –Încerc să dorm "continuă frustrat"
–Ai auzit pulă mică, iubitul meu încearcă să doarmă așa că valea de aici
–S-o crezi tu, vreau să văd ce urmează.
–Vrei sa vezi când io trag sau ce dracu?
–Nu idiotule ci-–DU-TE ȘI TRAGE-I CURVEI CU CARE AI FOST PÂNĂ ACUM "Vorbi iar Taehyung"
–Iubire nu am fost cu nici-o curvă!
–Mhm. ȘI AI VREA SĂ TE CRED?
–Da. Scumpule te am pe tine nu îmi mai trebuiesc alți.Îmi ești suficient dragule!
–Wow, cine dracu ești? "Se bagă Namjoon iar JungKook ca răspuns îi arată degetul mijlociu"–Taci pulă mică!–Da, da. Atunci unde ai fost?
–Aish, înnebunesc. Stau la ușa în propria mea casă. Ce bine am ajuns...
–Dacă este casa ta ar trebui să ai cheie de rezervă sau sparge ușa. Eu nu deschid. Dacă vrei pot înghiți și cheia-–NU! NU TE MAI ÎMBOLNĂVI! Iubire chiar nu am fost la curve. Am fost până la medic, am avut puțină treabă cu el!
–Oh, deci medicul este curva? "se bagă iar Namjoon" –PULĂ MICĂ, MARȘ DE AICI DACĂ NU VREI SĂ RĂMÂI FĂRĂ BĂRBĂȚIE! Nu te mai băga ca prostul!
–Este fratele tău mai mare.. Ce needucat
–SCUMPULE.. aish!!–Du-te la curvă scuze medicul tău!
–Iubire nu-l băga în seamă pe idiotul ăsta. Am fost la medic pentru că sunt bolnav "ușa se deschide brusc și pe i-a iese Taehyung îmbrăcat doar într-un tricou de a lu' JungKook. " AISH! "îl împinge în cameră apoi intră și el"–Ya.. Sa dus spectacolul... (Namjoon)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~>>>>>~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~>~>~>~>~>~>~>>~>~>~>~>~>
–JungKook, ești bine? "În analizează de sus până în jos" Ce te doare? Este grav?
–Aici "îi ia mâna și o duce în zona inimi sale" vezi cum bate?Cred că înnebunesc
–Mhm, tot ai repetat asta"spune simplu"
–Da "îi dă drumul la mână apoi îi ia fața în palme și îi plasează un sărut scurt pe buze" Sunt îndrăgostit de tine Taehyung
–Nu te mai prosti! "Face pași în spate"–Iubirea mea este o prostie pentru tine?
–E.. Eu..
–E-n regulă "îi mângâie obraji" Îmi poți da te rog o șansă? Vreau să te curtez!–Dar parcă eram iubitul tău..
–Mhm dar vreau să simți și tu asta "îl sărută pe frunte" Tu ești iubitul meu dar vreau că și eu să fiu iubitul tău.
–De ce ai vrea să fi cu unul ca mine?
–Adică unul ca tine?Dacă zici cumva că-–Pentru că sunt curvă.. AU! "strigă de durere după ce JungKook îl mușcă de buză" la naiba.. Doare.. Și ce nu este adevărat? Nu am municit atâta timp ca prostituat? Nu m-am culcat cu atâția?
JungKook se enervă și își plimba limba agresiv –AISH! ACUM NU MAI LUCREZI CA PROSTITUAT DECI NU MAI EȘTI CURVĂ! AȘA CĂ ÎNCETEAZĂ DRACU!
–Dar ce fac cu tine cum se numește?
–Tu chiar ești prost! "Se urcă peste el" ce faci cu mine este diferit! Eu nu te consider o curvă deși te-am numit așa.–Atunci ce mă consideri?
–LA DRACU, IUBITUL MEU! PARTENERUL MEU DE VIAȚĂ CE DRACU ESTE ATÂT DE GREU DE ÎNȚELES? AISH
–De ce strigi.. Așa la mine? "Începe să plângă" Tu așa țipi la iubitul tău?–Înnebunesc de-a binele cu tine..
–Atunci du-te la spitalul de nebunii–Nu, prefer să intru în tine. "Îl dezbracă repezit apoi se dezbracă și el. Îi ridică membru apoi intră brusc în el"
–Ahh..
–Tu nu ești o curvă ci ești doar iubitul meu prost ce mă înnebunește! CLAR? "Se împinge adânc în el" –D.. Da..–Spune-o!
–N.. Nu sunt curvă-
–Nu asta idiotule... Ah ci că ești al meu
–A.. AH.. SUNT AL TĂU MAFIOT PROST!
CITEȘTI
'𝖯.𝖱.𝖮.𝖲.𝖳.𝖨.𝖳.𝖴.𝖠.𝖳'✅
FantasyProstituat -Este povestea unui bărbat de 22 de ani ce practică meseria de "Prostituat" Și este destul de cunoscut în acest domeniu și mulți bărbați se duc la el pentru serviți sexuale ba chiar și femei îl vizitează. Kim Taehyung este prostituat de 6...