Mutarea

1.2K 134 18
                                    

Nu o fac lată des... dar când o fac, o fac în stil mare.

O să fiu tată.

Tată.

Mă trec toate sudorile când mă gândesc la asta. Mâncarea de la Butoiul de Aur are gust de nisip. Sau poate sunt doar nervii mei întinși la maxim și orele de condus neîntrerupt până în amărâtul ăsta de Bricho.

Trebuie să le scot de aici.

Pe amândouă. E limpede că scorpia cea mică vine la pachet cu scorpia cea mare. Scorpia! Să mă dea așa afară, ca pe un cerșetor! Fătuca aia are prea multă atitudine pentru o fiică de prostituată.

Sau poate am fost eu un bou, ceea ce iarăși nu pot nega.

Bravo ție, Ralph Coulby. Ai ajuns să te milogești de două femei și să înoptezi într-un han jegos care ar trebui să se numească Butoiul de Rahat.

- Încă un wisky, cer prost dispus.

Mă doare inima când mă gândesc că puteam fi la Pablo's, petrecând această vineri seara așa cum merit, cu o mâncare delicioasă și un vin bun.

Chestia e că trebuie să le scot pe acele două femei din cotețul căruia îi spun apartament, și să le duc într-un loc singur, unde pot fi supravegheate.

Și mă tem că asta înseamnă să le duc acasă.

Acasă, Dumnezeule!

Mi se ridică părul pe brațe când mă gândesc. Acasă la mine! Să duc două femei acasă la mine, asta nu s-a mai întâmplat de când e lumea! Bine, nu vorbesc de aventurile mele nocturne, acelea sunt complet inocente. Nu, mă refer la a avea două femei permanent în casă, stricând liniștea, intervenind în rutina casei, înnebunindu-l pe Brett...

Dumnezeule, mi se face rău de la inimă.

Și nu orice femei, ci două domnișoare cu o onoare foarte îndoielnică. O hoață și soră-sa cea cu gură spurcată, frumoasă pereche.

Cum am ajuns în situația asta?

O să am un copil.

Asta e, numai contează de ce și cum, și cu cine. O să am un copil și intenționez să fiu un tată bun pentru el, chiar dacă în general mă înspăimântă copiii.

Inspir adânc, lăsând neatins wisky-ul din fața mea.

Seara asta nu s-a terminat încă.

E târziu, evident că e târziu, dar trebuie să merg înapoi acolo și să îmi impun punctul de vedere.

În cele din urmă vor trebui să accepte, pentru că orice femeie cât de cât responsabilă ar pricepe că Eton e mult mai sigur decât Bricho, în toate privințele.

O să duc o hoață în casă, Dumnezeule.

Încerc să nu mă gândesc la asta prea mult, în timp ce merg singur de-a lungul podului care traversează Sena.

Încă mă doare inima când mă gândesc cât de naiv și de prost am fost, dar încerc și eu măcar acum să fac ce trebuie.

N-o fi Amanda genul de femeie cu care să-ți mai riști inima a doua oară, dar am bănuiala că va fi o mamă bună. Și de dragul copilului, de dragul acelui copil mă voi sili să uit că am fost tras pe sfoară și așa mai departe.

Gândește și tu la rece, cu asta mă îmbată James la cap tot timpul. Ei bine, o să gândesc la rece de data asta, chiar dacă tremur ca varga la gândul că trebuie să duc două intruse în cuibușorul meu confortabil.

Doamna minciunilor - Vol 3 Saga "Belgravian Hearts" Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum