Darul

1.3K 125 4
                                    

- Vreau ca masa să fie servită la ora opt, după ce ajunge domnul Coulby.

- Desigur, doamnă!

- Și, de asemenea, cineva să meargă în oraș și să aducă cele două cutii cu macarons pe care le-am comandat.

- Da, doamnă! Mai este ceva?

- Nu. Poți pleca acum.

Îmi netezesc rochia în fața oglinzii, asigurându-mă pentru a mia oară că arăt impecabil. Nu că Ralph nu m-ar fi văzut și în zilele mele foarte proaste, dar faptul că a lipsit toată săptămâna mă face să pregătesc totul la milimetru pentru sosirea lui.

Alison zâmbește larg, venind lângă mine la oglindă.

- Uau, Amy! Chiar îți stă bine ca stăpână a casei. Îmi place cum te descurci cu toate.

- Mulțumesc. Vrei să mă ajuți cu sigiliul de pe invitații? Mai avem ceva timp până sosește Ralph.

Alison acceptă bucuroasă, făcându- și de lucru pe lângă biroul meu, cu topitorul de ceară și cu sigiliul personal al lui Ralph. De fapt, sigiliul nostru personal, pentru că logodnicul meu a adăugat o carte în miniatură pe sigiliul inițial cu un șarpe încolăcit.

E foarte drăguț că a unit ambele noastre meserii- medicina și predatul- chiar dacă nu cred că mă voi mai întoarce vreodată să predau la Academie.

Mă așez la birou, încercând să-mi ocup mintea cu invitațiile din față și să nu mă mai agit pentru "surpriza" din seara asta. Ralph a spus doar că vom avea doi oameni în vizită, și mi-am petrecut toată ziua făcând presupuneri. Dacă ar fi după mine, tatăl său e singurul pe care nu l-am întâlnit încă... și sincer, nici nu sunt pregatită să-l întâlnesc.

Nu cred că e vorba de James și Carmina, pentru că ei nu mai sunt musafiri de când facem atâtea pregătiri pentru rochie. Poate Eliza și soțul ei, cel cu față de bandit? Hmmm.

- Hai, Amy! Se răcește ceara! mă atenționează Alison, dându- mi un ghiont. Termină de scris!

Împing orice gând la o parte, reluând cu litere înflorate textul micuț pe care îl scriu pe bucățile de hârtie satinată.

Domnul Raphael Coulby Cromwell și Domnișoara Amanda Payne au onoarea de a vă invita să luați parte la oficierea slujbei de căsătorie care va avea loc în data de 6 iunie la Conacul Cromwell din Eton, începând cu orele unsprezece.
Prezența dumneavoastră...

Gândul îmi zboară din nou la apropiata dată a nunții, și simt o neliniște plină de fericire.

Să te căsătorești însărcinată în șapte luni e un gest destul de riscant, pot să-mi dau seama și singură de asta...

Dar, dacă tot e să fiu mireasă, vreau să mă bucur de senzația asta fără să fiu și mamă în același timp.

Și în plus, cine nu s-ar grăbi să se mărite cu un bărbat ca Ralph?

- Na, mă întrerupe Alison iar, se aude mașina în curte! Și noi abia am făcut două invitații!

- Oh!

Las baltă cartonașele, ridicându- mă rapid de la birou, ca să-mi mai verific încă o dată ținuta.

Îl aud deja pe Brett jos ieșind să întâmpine noii sosiți, și nu vreau să îi las să aștepte, mai ales dacă e vorba de viitorul meu socru.

Doamna minciunilor - Vol 3 Saga "Belgravian Hearts" Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum