Weekend

1.1K 125 4
                                    

Mă doare capul, și nu vreau sub nicio formă să mă trezesc, dar aud foșnete în cameră, și trebuie să văd cine a intrat peste mine fără permisiune.

Când mă hotărăsc în sfârșit să deschid ochii, privirea îmi cade pe spatele unui bărbat înalt, care tocmai își trage pantalonii eleganți peste fundul splendid.

- Ah! exclam înspăimântată, sărind din pat. Isuse Dumnezeule! Domnule decan!!!

E el.

Se întoarce suprins, cu cămașa în mână, oferindu-mi o imagine impecabilă a brațelor puternice și a pieptului lat, acoperit cu cârlionți de păr castaniu.

Cum poate să arate omul ăsta!!

- Bună dimineața, îmi spune senin, îmbrăcându-și cămașa. Iartă-mă! Nu voiam să te trezesc.

Mă uit în jur uluită, doar ca să constat că de fapt am sărit din patul lui, și aparent, sunt îmbrăcată cu o pijama neagră de mătase care atârnă pe mine și nu e a mea.

- Isuse Hristoase!

- Ei, Laurentis, cine s-ar fi gândit că ești atât de credincioasă! comentează el rânjind.

- Domnule decan, ce s-a... de ce am dormit aici?

El îmi face semn să mă așez, în timp ce își încheie metodic nasturii cămășii, în fața oglinzii.

- Gândește-te, Amanda! Poate că ți-am dat cam multe pilule, dar sunt sigur că o să-ți amintești în curând.

- Ce mi-ai făcut? întreb îngrozită. Mi-ai dat... ceva??

- Da. Ai făcut febră, și te durea și spatele foarte tare.

Dintr-o dată descoperirea mă izbește cu forță, ca o avalanșă, înmuindu-mi genunchii. Sângerarea. Ralph, dezbrăcându- mă de haine. Mâinile lui pe coapse... chiloții roz. O, Doamne, chiloții roz!!!

Mă cutremur, închizând ochii strâns, și tot sângele îmi năvălește în obraji.

- Nuu! Nu, e doar un vis. Doar un alt vis prostesc și fără sens, mă încurajez singură, expirând adânc.

Ralph ridică din sprâncene surprins.

- Un alt vis? Mă visezi des?

Deschide-te, pământule, și înghite- mă!!

Nimic. Sunt tot aici, roșie ca o căpșună și dată de gol, ca o idioată.

- De ce sunt în hainele astea? întreb în schimb, încercând să nu-mi pierd cumpătul. Și de ce am dormit cu tine în pat, Dumnezeule?

- Păi, lumea umbla pe coridoare când am vrut să-ți aduc niște haine, și bănuiesc că nu voiai să mă vadă cineva intrând la tine în toiul nopții.

Îmi dau ochii peste cap, dramatic. Ce să vezi! Afemeiatul de decan s-a gândit la reputația mea, domnule!

- Și nu ai dormit cu mine în pat, dacă îți amintești. Eu am ocupat sofaua. Vezi câte fac eu pentru tine, Laurentis? Nu te uita așa, sunt un bărbat mai onorabil decât credeai.

- Nu cred că un bărbat onorabil își vâră mâinile între picioarele unei femei.

El râde mustrător, clătinând din cap.

- Sângerai, îți amintești? A fost un act pur medical, din nefericire.

Răsuflu greu, încercând să nu mă las prinsă în mreaja flirtului irezistibil, și clatin din cap.

Doamna minciunilor - Vol 3 Saga "Belgravian Hearts" Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum