"Σου βρήκα δουλειά!"
"Πως; που;"
"Κοίτα δεν ξέρω αν σου κάνει αλλά ο μισθός είναι πάρα πολύ καλός απ' ότι μου είπε ο Πέτρος." ο Πέτρος είναι ο αδερφός της Μαρίνας και είναι εξερετικό παίδι.
"Θα με σκάσεις μέχρι να μου πεις! Άντε λέγε!"
"Λοιπόν έχει ενα γνωστό, μεγάλο επιχειρηματία και θέλει προσωπικό για το σπίτι του. Ο τύπος δεν ξέρει πόσα έχει!"
"Δηλαδή θα καθαρίζω το σπίτι του;"
"Ναι όμως...δεν ξέρω αν είναι καλή ιδέα."
"Γιατί;"
"Το όνειρο σου είναι να βρεις δουλεία σε δικηγορικό γραφείο, δικηγόρος σπούδαζες τόσα χρόνια ρε Ευτυχία και θα καταλήξεις να καθαρίζεις το σπίτι κάποιου αγνώστου;!"
"Δεν θα είναι κάτι μόνιμο Μαρίνακι μου. Ξέρεις ότι τα οικονομικά μου είναι χάλια και είμαι μόνη με ενα παιδί. Ο μόνος που έχω είναι ο αδερφός μου αλλα δεν θέλω να τον ενοχλώ. Όπως σου είπε ο Πέτρος ο μισθός είναι πολύ καλός. Θα δουλέψω εκεί, αν με προσλάβουν φυσικά, μέχρι να σταθώ στα πόδια μου και μετά ψάχνω για κάτι καλύτερο. Άφησα βιογραφικά σε δικηγορικά γραφεία και κανένα δεν μου απάντησε. Αν δεν μου απαντήσουν τι να κάνω δηλαδή; να μείνω στον δρόμο;"
"Αυτά τα επιχειρήματα σου."
"Έχω καλό προαίσθημα αυτή την φορά!" είπα και γελάσαμε. Πήρε τον Πέτρο τηλέφωνο και μας είπε ότι αύριο η ώρα 11:30 πρέπει να είμαι στο σπίτι αυτού. Τον λένε Αχιλλέα Ιωάννου και έχει μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες φαρμάκων στην Ελλάδα και συνεργάζεται με το εξωτερικό. Ο Πέτρος μου έδωσε ότι πληροφορίες θα χρειαστώ. Μην πάω και τουρίστας.
******
Ξύπνησα απο τον εκνευριστικό ηχο του ξυπνητηριού. Σηκώθηκα απο το ζεστό κρεβατάκι μου και κατευθήνθηκα προς το μπάνιο. Αφαίρεσα τα ρούχα μου και άφησα το κρύο νερό να κυλίσει στο σώμα μου. Σήμερα θα πήγαινα στην καινούργια δουλειά με την ελπίδα ότι θα προσληφθώ.
Όταν τελείωσα από το μπάνιο έβαλα στο κορμί μου μια ενυδατική κρέμα με άρωμα καρύδας. Φόρεσα τα μαύρα δαντελωτά μου εσώρουχα και έβαλα την ρόμπα μου απο πάνω. Αποφάσισα να ξυπνήσω την μικρή και μετά να ετοιμαστώ.
Άνοιξα την πόρτα του υπνοδωματίου της και πήγα διπλα της.
"Ελενάκι μου!" άρχισα να της φωνάζω και την σκούντηξα απαλά.
YOU ARE READING
Ζωή Ποδήλατο
Romance«Μην με ακουμπάς! Με αηδιάζεις!» είπα και απομακρύνθηκα. «Αν έμπενες για λίγο στον κόπο να διαβάσεις το συμβόλαιο που υπέγραψες» είπε και γέλασε ειρωνικά. Τι ήταν αυτό που πέταξε τώρα; «Τι εννοείς;» «Μου ανήκεις για έξι μήνες!» «Τι;;» ---------- Μέχ...