Κεφάλαιο 33

15.1K 1.2K 77
                                    

Περπατουσα με τον Αχιλλεα προς το σπιτι του Γιαννη. Δεν με αφηνε μονη λεει μεσα στην νυχτα να περπατω.

Ναι καλε θα με κλεψουν!

Οση ωρα περπατουσαμε μου ελεγε οτι καποιος προσπαθει να μας χωρισει. Γι' αυτο εστειλε την Λαουρα. Την ακουσε να μιλαει με καποιον στο τηλεφωνο.

"Μωρο μου αφησε με εδω. Δεν θελω να μας δει κανενα ματι." του ειπα και τον φιλησα.

"Σου ειπα οτι μου αρεσει οταν περνεις πρωτοβουλιες;" ειπε μεσα απο το φιλι μας και γελασα.

"Και αν σου φερει αντιρηση ο χλεχλες, τηλεφωνο στον Αχιλλεα, εδω γύρω θα είμαι." συνεχισε.

"Ναι καλα αντε τωρα πηγαινε." του ειπα και τον φιλησα πεταχτα.

Προχωρησα λιγο πιο κατω και εβγαλα το κλειδι απο την τσαντα μου. Μπηκα μεσα και προσπαθουσα να μην κανω θορυβο.

"Μαμα;" η φωνη της Ελενης με τρομαξε.

"Τι κανεις ξυπνια τετοια ωρα γλυκια μου;''

"Μαμα γιατι τα ρουχα σου ειναι βρεγμενα;"

"Πηγα μια βολτα στη θαλασσα." της εξηγησα αμεσως.

"Ναι, και ειπες δεν πεφτω μεσα;" μου ειπε ειρωνικα. Σιγα μην με πιστεψει.

Κορη μου ειναι.

"Ελα μαμα ειδα τον Αχιλλεα που σε εφερε."

"Τι; οχι οχι δεν.."

"Μαμα δεν θελω να παντρευτεις τον μπαμπα."

"Τι;; αγαπη μου εσυ πετουσες απο την χαρα σου."

"Μαμα ακουσε με! Τον ακουσα να μιλαει στο τηλεφωνο με μια Λαουρα. Της ελεγε πως ολα ειναι υπο ελεγχο και οτι αυριο παντρευεστε. Την πληρωσε για να την δεις με τον Αχιλλεα και να χωρισετε. Ειναι ψευτης!"

Τωρα εξηγουνται ολα! Ο Αχιλλεας ειχε δικαιο. Θεε μου! Ποσο ηλιθια ειμαι;

"Ελενη μαζεψε τα πραγματα σου. Φευγουμε. Πρεπει να μιλησω με τον Γιαννη." της ειπα και κατευθηνθυκα προς το δωματιο του.

"Γιαννη ξυπνα!" ειπα και τον σκουντηξα.

Αρχισα να βαζω τα ρουχα μου σε μια βαλιτσα. Εχω εκνευριστει τοσο πολυ που μου ερχεται να τα κανω ολα καλοκαιρινα εδω μεσα!

"Μωρο μου τι κανεις; γιατι μαζευεις τα πραγματα σου;" ο Γιαννακης μας εκανε την τιμη να ξυπνησει. Τον αγνοησα και συνεχισα να μαζευω τα πραγματα μου.

Ζωή ΠοδήλατοWhere stories live. Discover now