Κεφάλαιο 35

15.7K 1.2K 32
                                    

"Αχιλλεα τι εκανες;" τον ρωτησα ανησυχη.

"Τιποτα. Αφου δεν με αφησες." ειπε χαλαρα.

"Αχιλλεα!"

"Ευτυχια δεν ακουω τιποτα! Θα παρει αυτο που του αξιζει."

"Πως ξερεις οτι ηταν αυτος;"

"Αυτος ηταν." μου ειπε με σιγουρια.

"Πως εισαι τοσο σιγουρος;"

"Ειμαι."

"Μου σπας τα νευρα οταν το κανεις αυτο!" φωναξα εκνευρισμενη.

Ενωσε τα χειλη μας και αρχισε να με φιλα με παθος. Ενα φιλι γεματο συναισθηματα και υποσχεσεις.

"Τωρα;" με ρωτησε μεσα απ' το φιλι μας.

"Ηρεμησα." του απαντησα και ξανα ενωσα τα χειλη μας.

Μου ελειψαν τα φιλια του.

[...]

Περασαν τρεις μηνες απο εκεινο το περιστατικο. Τρεις υπεροχοι μηνες! Πλεον ειμαι πεντε μηνων και η κοιλια μου εχει μεγαλωσει πολυ. Η Ελενη οταν εμαθε οτι θα αποκτησει αδερφακι τρελαθηκε απο την χαρα της. Με ρωτησε για τον Γιαννη και της ειπα τι εγινε χωρις βεβαια να αναφερω το γεγονος οτι εβαλε καποιους να με χτυπησουν. Μου ειπε οτι δεν κερδισε την αγαπη της με αυτα που εκανε αλλα την απογοητευσε και προτιμουσε να μην τον ειχε γνωρισει ποτε. Με αφησε αφωνη οταν μου ειπε πως πατερα της θεωρει τον Αχιλλεα και ειναι χαρουμενη που εχει μια οικογενεια.

Ειμασταν ξαπλωμενοι στα κρεβατι μας. Εγω βαριομουν αφορητα και ο Αχιλλεας μελετουσε κατι χαρτια.

"Μωρο μου εχω παχυνει;" ρωτησα τον Αχιλλεα αποσπωντας του την προσοχη και κουλουριαστικα στην αγκαλια του.

"Ματια μου μην λες χαζομαρες. Εισαι εγκυος." μου απαντησε και άφησε ενα φιλι στο κεφαλι μου.

"Ωραια αφου δεν παχυνα θα πας να μου φερεις σοκολατες." ζητησα οσο πιο γλυκα μπορουσα και τον φιλισα.

Ο Αχιλλεας δεν ειπε τιποτα. Σηκωθηκε απο το κρεβατι μας και ανοιξε ενα μπαουλακι. Εβγαλε απο μεσα τρεις σοκολατες και μου τις εδωσε.

"Εχω παρει τα μετρα μου." μου ειπε και αρχισα να γελω. Η αληθεια ειναι οτι τον εχω τρελανει αυτες τις μερες. Όλο λιγούρες έχω.
Ξαπλωσε και παλι στο κρεβατι βαζοντας με στην αγκαλια του.

"Θες;" τον ρωτησα και μου ενεψε αρνητικα.

"Παμε μια βολτα στην θαλασσα." με ρωτησε και πεταχτηκα πανω ενθουσιασμενη για να ετοιμαστω.

Ζωή ΠοδήλατοWhere stories live. Discover now