Κεφάλαιο 10

17.4K 1.3K 46
                                    

"Αιμιλιε τι στο διαολο πηγες και εκανες;" του ειπε φανερα εκνευρισμενος. Γυρισε το κεφαλι του και με κοιταξε.

Τι γινετε εδω;

"Εγω με αυτη, δεν παω πουθενα!" ειπε και με κοιταξε απειλητικα.

"Τι εκανα παλι;" ειπα με παραπονο αλλα και με απορια. Ας μου πει καποιος τι συμβαινει.

"Εσυ ποτε δεν ανακατευοσουν στις δουλειες μου. Τι αλλαξε τωρα;" τον ρωτησε αγανακτισμενος.

"Ολοι εκει ειναι παντρεμενοι!" του ειπε ο Αιμιλιος.

"Εγω ομως οχι!" φωναξε και αρχισε να πηγαινει πανω κατω.

"Τι εγινε;" ρωτησα.

"Ρωτα τον κυριο." μου φωναξε και γυρισα το κεφαλι μου προς τον Αιμιλιο περιμενωντας να μου δωσει μια εξηγηση.

"Το τηλεφωνο χτυπουσε, δεν ηταν κανεις στην επαυλη, και το απαντησα. Ηταν η γραμματεας σου και σκεφτηκα γιατι να μην πας με παρεουλα; της ειπα οτι θα πας με μια κοπελα, τοσο κακο ειναι πια;! Δεν σας παντρεψα κιολας! Σκεψου το απ' την θετικη πλευρα. Αν πας με κοπελα η συμφωνια με τους μετοχους θα κλεισει πιο ευκολα. Μια χαρα κουκλα ειναι η Ευτυχια μας." το στομα μου ειχε ανοιξει ελαχιστα και τα ματια μου γουρλωσαν. Δεν μπορουσα να βγαλω λεξη.

"Η συμφωνια αυτη οριζει το μελλον της εταιρειας. Αν παω με αυτη, καταστραφηκα!"

Γυρισα αποτομα και τον κοιταξα αγριεμενη.

"Ακυρωσε το. ΤΩΡΑ!!" φωναξα οσο πιο ηρεμα μπορουσα.

Εγω με αυτον δεν παω πουθενα, πουθενα, πουθενα!!

"Δεν μπορω να το ακυρωσω!" φωναξε και ξανα περασε το χερι του μεσα απο τα μαλλια του.

"Γιατι;"

"Καταλαβαινεις οτι η συμφωνια αυτη ειναι πολυ, παρα πολυ σημαντικη για την εταιρία μου. Αν ερθεις μαζι μου καταστραφηκα!"

"Αχιλλεα υπερβαλεις! Οτι εγινε, εγινε. Δεν μπορεις να αλλαξεις κατι, ουτε να το ακυρωσεις. Απλα εξηγησε της." του ειπε ο Αιμιλιος αυστηρα και τον ειδα να ξεφυσά εκνευρισμένος.

"Ελα μαζι μου." μου ειπε και τον ακολουθησα.

Φτασαμε στο γραφειο του και περιμενα υπομονετικα να μιλησει.

"Δεν θελω να ερθω." μουρμουρισα.

"Ουτε εγω θελω να ερθεις." με ειρωνευτηκε..

Μαλακα!

"Σε ακουσα!" τι στο διαολο; το μυαλο μου διαβαζει;

Ζωή ΠοδήλατοWhere stories live. Discover now