Κεφάλαιο 27

16.2K 1.3K 30
                                    

Διαολε!

Οταν μας ειδε εφυγε αμεσως.

Γιατι επρεπε να ερθει εκεινη τη στιγμη; Ηθελα τοσο πολυ να του φωναξω οτι δεν ειναι αυτο που νομιζει. Θεε μου τα εκανα θαλασσα.

Η Αυγη μου εκανε νοημα να τον ακολουθησω. Πηγα στο δωματιο του. Χτυπησα την πορτα αλλα δεν πηρα απαντηση. Ειμαι σιγουρη οτι ειναι μεσα. Μπηκα μεσα και τον ειδα να κοιταει εξω απο το παραθυρο. Τον πλησιασα και ακουμπησα το χερι μου στον ωμο του.

"Φυγε." μου ειπε.

Ενιωσα κατι να σπαει μεσα μου.

''Αχιλλεα δεν ειναι αυτο που νομιζεις.'' ξεκινησα να του εξηγω αλλα γυρισε αποτομα διακοπτοντας με.

"Δεν ειναι αυτο που νομιζω; καθοσουν στα ποδια του και σε ειχε στην αγκαλια του! Πριν λιγες ωρες εγω ημουν στη θεση του. Εγω φταιω ομως, δεν φταιει κανενας αλλος. Εγω! Που σε εμπιστευτικα. Ποσο λαθος εκανα."

"Ασε με να σου εξηγησω. Ο Αλεξης ειναι..."

"Δεν θελω να μου εξηγησεις τιποτα! Δεν με νοιαζει! Ειδα οτι επρεπε να δω. Δεν ηξερα οτι εισαι τοσο φτηνη. Τσουλακια σαν εσενα κυκλοφορουν πολλα, αλλα επεσα τοσο εξω. Δεν θελω να σε ξαναδω! Φυγε! Η παρουσια σου με αηδιαζει!" φωναξε και με κοιτουσε με μισος. Ενιωθα τα ματια μου να βουρκωνουν. Πως μπορει να μου μιλα με τετοιο τροπο, τόσο σκληρα. Κάθε βράδυ του δινόμουν σαν την πρώτη μας φορά, έλιωνα στα χέρια του και ήξερε τα συναισθήματα μου γι' αυτον. Πως μπόρεσε να μου μιλήσει με αυτόν τον τρόπο; Ενιωσα κατι να σπαζει μεσα μου και να γινετε χιλια κομματια. Μαλλον γι' αυτον δεν ημουν τιποτα παρα μονο ενα παιχνιδι για να περασει τον χρονο του.

Κι εγω η ηλιθια τον ερωτευτηκα.

~Οπτικη γωνια Αχιλλεα~

Την ειδα να φευγει απο μπροστα μου με δακρυα στα ματια. Δεν μπορω να πιστεψω οτι την εκανα να κλαψει. Την αφησα να φυγει. Γιατι της φερθηκα ετσι; γιατι δεν την αφησα να μου εξηγησει; γιατι;

Χτυπησα το χερι μου στον τοιχο τοσο δυνατα. Εχω θυμωσει με τον εαυτο μου. Με τον τροπο που της μιλησα. Αλλα ζηλεψα τοσο πολυ που την ειδα να καθεται στα ποδια καποιου αλλου αντρα και να τον αγκαλιαζει. Αφου εχει γκομενο γιατι επαιξε μαζι μου; με τα συναισθηματα μου;

Η Αυγη μπηκε στο δωματιο μου με φορα και χτυπησε την πορτα με δυναμη.

"Αυτο για τον τροπο που της μιλησες" μου ειπε και μου εδωσε ενα γερο χαστουκι "και αυτο γιατι την αφησες να φυγει." συμπληρωσε και μου εδωσε ακομα ενα χαστουκι στο αλλο μαγουλο.

Ζωή ΠοδήλατοWhere stories live. Discover now