6

1.2K 28 3
                                    

HAPPY READING SEMUA 🤍


Apartment Freen

"Hahhhh ahh Freennn.."

Nafas Becky semakin laju malah jantungnya juga berdegup kencang. Freen memimpin permainan mereka. Skirt pendeknya diselak perlahan-lahan sehingga nampaknya paha mulus milik Becky dan Freen mengelus dengan sangat lihai.

Freen melihat itu dan mendengarkan desahan Becky menaikkan semangatnya untuk menarik satu-persatu pakaian gadis itu lalu mencium ganas Becky.

"Phi ahh ahhh ahhh.."

Dari leher sampai ke bawah, Freen memuaskannya dan mereka sama-sama menikmati.

"Akhhhh hahhhh hahh phi sakit ahh"

Kali ini Freen mendalamkan jarinya membuat Becky berteriak sakit dan untuk mengurangkan rasa sakit, Freen naik mengecup bibir itu.

"Ahhh ahh so good phi" desah Becky yang tak henti-henti kerana berulangkali lidah Freen naik turun dan tangannya bekerja.

Dan akhirnya..

"Phi Freennn ahhhhhh"

"I love you nong.." ucap Freen lalu mengecup singkat bibir Becky.

"Me too phi.." balas Becky.

Freen menarik selimut untuk menutupi badan Becky yang tiada serurat benang sedangkan dirinya masih lengkap. Mereka pun tidur saling berpelukan memberi kehangatan.

______________

"Phi jom kita lakukan shark diving."

"Hahh?! Apa tu?."

"Yang kita boleh menyelam sambil tengok shark dalam laut nak tak kita pergi ke south africa or maybe do sky diving?"

"Ihhh taknak taknak saya tolak itu. Takda benda lain nak dijadikan aktiviti ke awak ni..?"

"Ehmm kalau macam tu kita pergi boxing lagi senang."

"Bec..."

"Janganlah tolak please. Saya jamin awak enjoy yang ni."

*wink😉

"Heumhhh oklah yang penting bukan yang dua tadi."

Hari ini Freen akan mencuba hobi Becky kerana mereka telah berjanji jika sesiapa di antara mereka kalah maka salah satunya harus menurut permintaan yang menang.

Sebenarnya mereka telah mengadakan lawan mata semasa bermalam di mansion Becky, jadi papa dan mama yang menjadi pihak pengadil. Freen mengaku kalah kerana dia juga sengaja mengedipkan matanya saat berlawan dengan Becky.

Flashback

"Ok lets play some games memandangkan Freen juga hadir di sini." Ujar papa Becky.

"What games pa?"

Mama, Freen dan Becky tertarik dengan peraturan permainan yang diterangkan oleh ketua keluarga itu iaitu main lawan mata.

Just tell me you love meWhere stories live. Discover now