Işık

688 30 29
                                    

"Naruto, Sasuke, Sakura. Bugün ki göreviniz xx köyünde ki köylüleri korkutan şeyin kaynağını bulup yok etmek. Bunun ne kadar basit bir görev olduğunu söylememe gerek yoktur herhalde. O zaman iyi şanslar."

Tsunade her zamanki gibi Narutolara görevlerini açıklamış onlarda yola koyulmuştu. Bu göreve Kakashi olmadan gideceklerdi. Bir yandan xx köyünün yolunu tutmuş ilerliyorlar diğer yandan görev hakkında laflıyorlardı.

Sakura
"Aldığımız bilgiye göre köylüleri korkutan şey bir mağaradan gelen ışıkmış."

Naruto
"Bir ışık neden onları bu kadar korkutmuş ki-tebayo?"

Sakura
"Bu mağara ormanın derinliklerinde bulunmasına rağmen ışık köyden net bir şekilde görülebiliyormuş."

Naruto
"Ne olmuş yani? Alt tarafi bir ışık."

Sakura
"Naruto! Bir ışık deyip geçme. Belli ki var birşeyler. Hem ormanın derinliklerinde olduğundan gidip bakmayada korkmuşlar."

Naruto bu görevi saçma ve gereksiz bulmuştu. Sakura da böyle deyince surat asmaya başladı.

Sasuke
"Xx köyüne yaklaştık."

Sakura
"Ah! Evet. Hadi hızlanalım."

Böylece üçlü köye gitmiş ve köylülerin dertlerini dinleyip olayı araştırdılar. Çok geçmeden köyün yakınlarındaki ormana gittiler. Mağaraya yaklaştıkça ışıkta bir o kadar göz alıcılaşıyordu. En sonunda mağaranın girişine vardılar.

Sasuke
"Naruto ve ben içeri girip ışığın kaynağını kontrol edeceğiz. Sen burada etrafı kolaçan et, Sakura."

Dışarıda durup beklemek Sakura'nın pek hoşuna gitmesede kabul etmek zorunda kalmıştı.

"Tamamdır."

Işık yüzünden etrafı görmekte zorluk çeken Naruto ve Sasuke ışığın geldiği yönü elleriyle kapatarak ilerliyorlardı. Hafif ilerledikten sonra Sasuke önlerinde küçük bir gölün olduğunu hissetti. Ne olur ne olmaz diye Narutoyu uyardı.

Sasuke
"Dikkat et Naruto. Hemen önümüzde küçük bir göl var."

Naruto
"Işığın kaynağı göl mü acaba. Kesin gölün derinliklerinde bir hazine var."

Sasuke
"Kapa çeneni ve ilerle."

Naruto
"Daha ne kadar ilerleyebilirim ki dattebayo?!"

Naruto sızlanarak Sasukeye cevap yetiştiriyordu. İkiside suyun üstünde yürümeye başladılar. İlerledikçe ışığın kaynağına yaklaştıklarını hissediyorlardı. Farklı bir enerji hisseden Naruto heyecanla Sasukeye döndü ve şöyle dedi.

"SASUKEEE~ SEN DE HİSSETTİN Mİ? SONUNDA BULDUK ONU!!"

Sasuke
"Hissettim, hissettim de... Ne diye bağırıyorsun."

Naruto
"Ayh, heyecanlanmışım dattebayo."

Sasuke
"Basit görev diye küçümsüyordun. Ne oldu şimdi?"

Sasuke'nin bu haklı konuşmasına ne cevap vereceğini şaşıran Naruto garip sesler çıkarmaktan başka birşey yapamamıştı.

Naruto ve Sasuke ışığın kaynağının varlığını hemen önlerinde hissedince hiç vakit kaybetmeden öne atıldılar. İkiside aynı anda ışığın kaynağına dokununca bir enerji patlaması gerçekleşti.

Bunun sonucunda bu patlama Naruto ve Sasukeyi geriye fırlattı.
Bu patlama üzerine Sakura alelacele içeri girdi.

Sakura
"SASUKE-KUN, NARUTO!! İYİ MİSİNİZ??!"

•BAŞKA BİR EVRENDE• (SasuNaru)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin