Şu an lunaparkın önünde Kibaları arıyorum. Burası gerçekten kalabalık bir yer. Gelmeden önce lunaparkları araştırdım yani bilgisiz değilim. Şu an tek eksik boş boğaz Kiba. En iyisi onu aramak-tebayo. Tam arama düğmesine basacaktım ki bir ses durmama sebep oldu.
"NARUTOOO, BİZ BURADAYIIIZ!!"
Bu Kiba'nın sesiydi. Arkamı döndüm ve Kibalar oradaydı. Kiba'nın yanında Shino onların arkasında Shikamaru ve Cho-ji. Peki Sasuke? Yoksa... Kiba beni kandırdı mı-tebayo?! Tam sinir krizi geçirecektim ki omzumda hissettiğim şeyle havaya sıçradım. Arkama döndüğümde gördüğüm kişi Sasuke idi.
"Sasuke... beni korkuttun."
Sasuke kolumdan tutarak Kibalara doğru beni sürüklerken şunları söyledi.
"Hadi usuratongachi. Senin yüzünden zaman kaybediyoruz."
Kiba geldiğimizi görünce gülümsedi fakat Shino ortadan kaybolmuştu.
"Sonunda toplanabildik. Shino biletleri almaya gitti, o sırada bizde ilk hangisine bineceğimize kararlaştıralım. Fikri olan?"
Aklımda bir tane vardı. İlk onu denemek istiyordum.
"Hızlı trene ne dersiniz-tebayo?"
Böylece ilk hızlı trene bindik. 8 kişiydik bu sayede peşpeşe 3 sıra olmuştuk. En önde ben ve Sasuke oturuyorduk. Bir arkamızda Kiba ve Shino, onların arkasında da Shika ve Cho-ji vardı. Tren başlamak üzereydi, ilk defa bineceğim için aşırı heyecanlıydım. Sasuke heyecanımı fark etmiş gibi yüzüme baktı.
"Sakin ol. Eğer bayılırsan seni koruyamayabilirim."
"HA! Kim bayılacakmış-tebayo."
Şimdi korkmaya başladım... Umarım bayılmam... Çok geçmeden hızlı tren çalışmaya başladı. Heyecanla korkulukları tutuyordum. Yavaş yavaş tepeye çıkıyorduk. Şu anlık sorun yok. Tam tepeye çıktık ve tren bir an duraksadı. İşte o an tek duran tren değildi aynı zamanda bende nefesimi tutmuştum-tebayo.
Daha kendimi hazırlayamadan tren büyük bir hızla yokuş aşağı inmeye tepe taklak dönmeye başladı. Korkudan ve heyecandan bağırıyordum. Tek ben değil herkes bağırıyordu. Bu da beni gaza getiriyordu. Tren o kadar hızlı haraket ediyordu ki ne olduğunu anlayamıyordum. Ortam hem heyecan hem korku hem de eğlence barındırıyordu.
Ben daha anlayamadan hızlı tren durmuştu. Herşey bir yana eğlenmiştim. Bu yüzden bitmesine üzülmüştüm-tebayo. Trenden inince aklıma geldi de Sasuke'nin tepkisi nasıldı? Bu düşünceyle birlikte Sasukeye baktım. Sasuke ise farklı bir yüz ifadesi taşıyordu.
O... heyecanlanmıştı! Vay be! Sasuke ve heyecanlanmak?! Bu hayatımda göreceğim nadir şeylerden. Kibalar da çok eğlenmişti, herşey yüzlerinden okunuyordu. Yavaşça başka oyuncaklara da ilerlemeye başladık-tebayo. Kiba heyecanla ileri atıldı.
"Korku trenine binelim!"
Shikamaru durumdan rahatsız bir şekilde hayıflandı.
"Sizin trenlerle alıp veremediğiniz ne? Cidden... mandokse~"
Kiba hiç kimseyi takmadan bizi korku trenine götürdü. Bu sefer farklı olarak en arkaya oturmuştum. Yanımda da Sasuke vardı. Bu sefer kendime güveniyorum. Ben korkmam-tebayo~
***
"AAAĞĞĞAAAAAĞĞĞĞAAAA SASUKE BENİ KORU-TEBAYOOOOO!!!"
"Üzerimden in usuratongachi. Önümü göremiyorum."
"Anneeeee~"
O kadar korkuyorum ki önüme bile bakamıyorum... Sasuke zorla beni yerime oturttu. Ne olurdu ki onun kucağında dursam? Niye böyle aşırı tepki veriyor? Neyse~ korkunç şeyler ortadan kayboldu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•BAŞKA BİR EVRENDE• (SasuNaru)
FanfictionYorucu bir günün sonunda kendimi yatağa atmış ve derin uykuya dalmıştım. Sabah her zamanki gibi bir gün beni bekliyor olacaktı. O yüzden rahat bir şekilde uyuyabilirim. Öyle de yaptım ama... Bir şeyler tuhaf. BURASI BENİM ODAM DEĞİL. NEREDEYİM BEN...