Naruto
"Burası da neresi-tebayo? Tanıdık geliyor."Sasuke
"Işığın merkezi olan mağara."Naruto
"AA! Evet~ bu evrende de mi var?"Sasuke
"Evet, bu evrene ilk geldiğimiz zamanlar bu konuyu bayâ araştırmıştım. Edindiğim bilgiler sınırlı olunca bu işin sonu olmayacağını anladım ve araştırmayı bıraktım."Naruto
"Demek öyle."Eğer bu evrende de bu mağaradan varsa bu diğer Naruto ve Sasuke'nin de mi buraya geldiğini gösterir?
"Sonunda geldiniz~"
Bir o kadar tanıdık olup bir o kadar da yabancı olan sese doğru döndük. Karşımızda eski japonlar gibi giyinmiş bir ihtiyar duruyordu.
"Beni hatırlamadınız mı Naruto-sama? Kekeke~"
Naruto
"Bir dakika...sen..."Şimdi hatırladım! Bu herif festival günü benimle konuşan gizemli ihtiyar. (2. Bölümde geliyor hatta resmini bölüm sonunda koymuştum)
Naruto
"Senin burada ne işin var?""Sizi bekliyordum."
Sasuke
"Bizi mi?""Evet, genç Uchiha. Kehanetin gerçekleşme vakti geldi."
Sasuke
"Bir kehanetimiz eksikti."Naruto
"Ne kehaneti ihtiyar?""Kekeke~" (gülüyor arkadaşlar. Yanlış anlamayın:))
***
Böylece mağaranın kenarındaki çimenliklere oturduk. Bizi bekleyen bu ihtiyar Yagi, Usta Yagi. Bize en başından itibaren anlatmaya başladı.
Usta Yagi
"Efsaneye göre evrenin barış ve huzurunu koruyan ay ve güneş bir araya gelmek istemişler. Aralarındaki mesafe onları büyük bir özleme sokuyormuş. Bir araya gelmek istemişler, öyle istemişler ki barışı ve huzuru feda bile etmeye razılarmış.Ay ve güneş bir olmak için evrenden rica etmişler. Bunun sonucunda ay ve güneş bir insan olarak reenkarne olmuş. Reenkarne olsalarda kader onların yolunu hep ayırmış ve en sonunda yine ayrı düşmüşler."
Naruto
"Yiaa~ ne kadar acımasızca~"Usta Yagi
"Bu durumu gören Ruh kraliçesi Dahlia olaya el atmış. "Onların ruhu ancak başka evrenlerde huzur bulur." demiş ve göz yaşlarını bir nehre akıtmış. Bu küçük nehirin sonu bir mağarada bitmekte olduğu söylenmekte.Dahlia'nın göz yaşı ise elmastan bir yıldız çiçeğine dönüşmüştür. "Bu sizin mutluluğunuzun aracı." Bu sayede ruhlar bu aracı ile başka evrenlere yollanmış ki mutluluğu bulsunlar."
Naruto
"Bulmuşlar mı?~"Usta Yagi
"Hehe~ kim bilir? Kehanet ise şöyle der "ay ve güneş barış ve huzurun tekrar korunması için bir araya gelirler ve onlardan iki yıldız doğar."Naruto
"Ay kız olmalı!?"Sasuke
"Sanırım kız, doğurduğuna göre."Usta Yagi
"Mağaraya girecek olursanız mağaranın duvarlarındaki sembolleri görürsünüz. Ay ve güneş yıldız çiçeğinin etrafında bir araya gelirler ve kanlarını yıldız çiçeğine akıtırlar. Yildiz çiçeğinin içinden iki yıldız parçası çıkar. Benim görevim ise ay ve güneşe yol göstermek ve gençler siz efsanede bahsedilen ay ve güneş oluyorsunuz."Usta Yagi'nin dedikleri karşısında dilim tutulmuştu. Deminden beri anlattığı efsanedekiler biz miydik? Bu mümkün mü? Aslında biraz düşününce mantıklı geliyor.
O ışık ben ve Sasuke oraya gelene kadar sönmemişti. Ardından kendimizi başka bir evrende bulduk. Düşününce gerçekten muazzam bir olay.
Sasuke
"Peki, ne yapmalıyız?"Usta Yagi
"Benimle gelin."Usta Yagi ile beraber mağaraya girdik ve bir süre sonra tanıdık olan efsane gölü gördük. Aynı öteki evrendeki gibi çakralarımızı kullanarak nehrin ortasına kadar geldik.
Ortasına geldiğimizi söylüyorum ama daha derinliklerde bu nehir devam ediyor. Biz orta yere varınca nehrin dibinden bir ışık yayılmaya ve yüzeye çıkmaya başladı. En sonunda su yüzüne çıkan elmastan bir çiçek olmuştu.
Naruto
"Harika~"Usta Yagi
"Değil mi?~"Sasuke
"Dediklerin doğruymuş ihtiyar. Naruto, duvarlara bak!"Duvarlara baktığımda Usta Yagi'nin anlattığı sembollerle karşılaştım. Ay...Güneş...İki yıldız...
Usta Yagi
"Buraya odaklanın gençler!"Usta Yagi çiçeğe elini değdirir değdirmez kapalı olan çiçek açıldı. Usta ise belindeki hançeri eline aldı ve bakışlarını bize çevirdi.
Naruto
"O hançer ne zamandan beri orada-tebayo?"Usta Yagi
"Kekeke~ kim bilir?"Naruto
"..."Sasuke
"..."Usta elindeki hançeri ilk Sasukeye uzattı.
Usta Yagi
"Kanını bu çiçeğe akıt!"Sasuke
"...Tamam."Sasuke ilk başta tereddüt etsede bir süre sonra usta Yagi'nin dediği gibi yaptı. Ardından Usta hançeri bana verdi ve aynısını yapmam için kafasıyla hareket yaptı.
Bunu...yapmak zorunda mıyım? Bu düşünce ile kanımı çiçeğe akıttım. Çiçek ilk başta etrafa mavimsi beyaz bir ışık yaymaya başladı ardından yavaşça kapandı. Parlamaya devam ediyordu ve bu görüntü oldukça inanılmazdı~
Naruro
"Şimdi ne yapacağız?"Usta Yagi
"9 ay bekleyeceğiz. Ta ki çocuklar büyüyene kadar."Sasuke
"Bu zaman boyunca biz ne yapacağız?"Usta Yagi
"Onları ziyarete gelin. Sizler artık birer ebeveynsiniz."Usta Yagi'nin bu dedikleri beni heyecanlandırmıştı. Benim ve Sasuke'nin kanını taşıyan çocuklar. Bizim çocuklarımız♡
***
Mağaradan çıkıp eve doğru giderken telefonum çaldı.
Sasuke
"Kim?"Naruto
"Sa...kura."Sasuke
"Açma. Yine canını sıkacak."Sasuke böyle desede içimden bir ses açmamı söylüyordu. Öyle de yaptım.
Naruto
"Sakura?"Sakura
"Naruto..."Bu bölümde buraya kadardı
Bir daha ki bölümde görüşmek üzere~♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•BAŞKA BİR EVRENDE• (SasuNaru)
FanfictionYorucu bir günün sonunda kendimi yatağa atmış ve derin uykuya dalmıştım. Sabah her zamanki gibi bir gün beni bekliyor olacaktı. O yüzden rahat bir şekilde uyuyabilirim. Öyle de yaptım ama... Bir şeyler tuhaf. BURASI BENİM ODAM DEĞİL. NEREDEYİM BEN...