İtiraf

165 11 36
                                    

Tüm gün boyunca Sakura-chanın, Sasuke'ye itiraf etmesini bekledim. Hazırlıklıydım fakat Sakura-chan itiraf etmedi. Boşuna gerilmiştim-tebayo. Okul bitmişti, bu sefer Rui'ye yetişmeliydim. Hızla onun sınıfına gittim.

Naruto
"Rui!?"

Rui
"Naruto-kun?"

Çok şükür yetiştim. Rui çantasını alıp yanıma geldi. Tüm gün boyunca hem Sakura-chanın hem de Rui'nin durumu için endişelenmiştim.

Naruto
"Ne oldu Rui? Hinata seni kabul etti mi?"

Rui
"Ah...o mesele."

Naruto
"?"

Rui
"Sen gittikten sonra Hinata-sana ondan hoşlandığımı söyledim. Bir an duraksadı ve senin bundan haberin olup olmadığını sordu. Bende haberin olduğunu söyledim. Bunu duyunca başını hafiften öne eğdi ve... onda daha önce görmediğim hüznü gördüm."

Hüzün mü? Neden?

Rui
"Bir süre sonra kafasını kaldırdı ve kararlı bakışları ile bana baktı ama görmelisin. Bakışları çok güzeldi."

Naruto
"...eee?"

Rui
"Benimle denemek istediğini söyledi. Yani şuan deneme sürecindeyiz."

Naruto
"Oh! İyi bari~ umarım sevgili olursunuz-tebayo."

Rui
"Umarım. Her şey için teşekkürler Naruto-kun."

Naruto
"Ne demek, rica ederim~"

Rui
"O zaman izninle ben gidiyorum."

Naruto
"Evet görüşürüz."

Demek sorun yok. Sevindim~ Sevinçli bir şekilde okuldan çıktığım gibi okulun kapısının orada Cho-ji'yi görmem bir oldu.

Naruto
"CHO-Jİ!!"

Cho-ji
"Naruto?"

Naruto
"Naber~"

Cho-ji
"Naruto, burada ne işin var?"

Naruto
"Ne demek istiyorsun?"

Cho-ji
"Sakura şu an Sasuke'ye hislerini itiraf ediyor."

Naruto
"NE?! Nasıl ya?..."

Cho-ji
"Ben çıkarken içeride bir Sasuke, Sakura ve Shikamaru kalmıştı. İno ve Hinata onu şu köşede bekliyor."

Harbiden ikisi köşede birini bekliyormuş gibi duruyorlardı. Olamaz...ya Sasuke, Sakura-chanı kabul ederse?! Hızla sınıfa geri koştum. Koridorda Shika ile karşılaştım. Onu görür görmez durdurdum.

Naruto
"Shika, Sasuke kabul etti mi?"

Shika
"Neyi?"

Naruto
"Sakura-chan'ın teklifini."

Shika
"Ben nereden bileyim?"

Naruto
"Nasıl bilmezsin-tebayo?!"

Shika'yı geride bırakıp koşmaya devam ettim. Hinata ve Rui'nin durumuna o kadar odaklanmıştım ki Sasuke tamamen aklımdan çıktı. Sınıfın kapısı görünmeye başlamıştı ki sınıftan Sakura-chan çıktı. Onu görünce kendimi durdurdum. Yüzünde daha önce görmediğim bir gülümseme vardı.

Naruto
"Kabul etti..."

Sevinçle, hoplaya zıplaya geçen Sakura-chana son kez baktım. Gerçekten kabul etmişti. Sasuke...

Hayır, onun ağzından duymam lazım. Bir hışımla sınıfa girdim. İçeri girmem ile Sasuke bana döndü. Nefes nefese kalmıştım. Yavaşça yanına yaklaşırken aklımdakileri sormaya devam ettim.

•BAŞKA BİR EVRENDE• (SasuNaru)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin