Huzurunuzda Hizmetçiniz

176 13 65
                                    

Telefonumun çalmasıyla güzel uykumdan kalkmıştım.

Naruto
"Ne var-tebayo?"

İno
"NARUTO!! KUZENİM ARADI VE BİL BAKALIM SORUN NE?"

Naruto
"Oh doğru!! Bugün hizmetçi olacaktık."

İno
"Diğerleri gitmiş bile. Seni bekliyorlar. Çabuk ol!"

Naruto
"Tamam tamam."

Ne dırdır ettin-tebayo. Keşke bunu ona söyleyebilsem fakat söylersem beni fena döverler. Hızla yatağımdan kalktım ve duş aldım. Sırf yetişeceğim diye doğru düzgün kahvaltı bile yapmadan yola koyuldum. Yarım saate varmıştım. Kafeye girdiğimde bizimkiler oturmuş sohbet ediyorlardı. Hazırlanmamışlardı bile. Madem hazır değildiniz niye beni aceleye getirdiniz oğlum?

Kiba
"Geldin mi Naruto?"

Naruto
"Ne biçim soru bu? Geldim işte, hadi hazırlanalım."

Shika
"Hadi bakalım."

Böylece giyinmek için arkada ki odaya geçtik.

Şef (İno'nun kuzeni)
"Kıyafetler beden numaralarımıza göre ayrıldı. İsimler üstlerinde yazılı. Bol şans."

Hepsi
"TEŞEKKÜRLER!"

İsmimin yazdığı kıyafeti aldım fakat... bunda bir farklılık vardı. Diğerleri bir şey demediği için sorun olmayacağını düşündüm. Hadi bakalım-tebayo~

Naruto
"Çocuklar... Bu çoraplar sizde de var mı?"

Kiba
"Tabi ki~ olmazsa olmazımız hehe~"

Naruto
"Argh... tamam."

Bu da ne-ttebayo?! Ben ne olduğunu sorgularken Kiba aniden bir kahkaha patlattı. Tahmin ettiğim gibi... bunlar bana oyun oynamış.

Shika
"Düşündüğümden güzel oldu Hah."

Shino
"Yakıştı."

Lee
"Naruto-kun, sana tam oturdu."

Neji
"Nasıl anlamadın Naruto?"

Evet... Bu herifler bana süslü püslü, etekli bir hizmetçi kıyafeti giydirdiler. Ben de uyanır uyanmaz buraya gelmişim zaten, bunlar ne dediyse inandım ve yaptım. Ne kadar aptalım...

Naruto
"SİZ VAR YA! İHANETÇİLER!!"

Bunu nasıl çıkaracağım-tebayo. Giydim ama çıkaramıyorum. Hayır yani, hepsi de bana gülüyor. Sasuke bile? Sasuke'ye baktığımda her zamanki göz buluşmalarımız gerçekleşmişti. Utançtan yerin dibine girmiştim. O utanç duygusuyla bağırdım.

Naruto
"Oi Sasuke... HOŞUNA MI GİTTİDE BAKIYORSUN HAH?!"

Ortam bir an sessizleşmişti. O sessizlik ile dediklerime pişman olmuştum.

Sasuke
"...evet. Güzel oldu."

Naruto
"Ne?!"

O... Güzel mi buldu? Sasuke'nin dediği şey diğerlerini güldürmüştü. Onun dediklerini ciddiye alan tek kişi bendim.

Naruto
"Demek hoşuna gitti..."

Böyle mırıldandım fakat kahkaha seslerinden ne dediğimi anlayamamışlardı. Sasuke bir anda öyle deyince hoşuma gitmişti. İnsanların karşısına böyle çıkmak zorunda kalmasam bu kıyafeti çıkarmazdım. Şu an arzularımın peşinden koşma sırası değil. Kendine gel Naruto!

Naruto
"Kesin gülmeyi de bana yardım etin-tebayo."

Lee
"Ah tamam."

Kiba
"Geldik geldik."

•BAŞKA BİR EVRENDE• (SasuNaru)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin