Bu bölüm orjinal hikayeden biraz farklı bir bölüm. Naruto ve arkadaşları aynı evde kalıyorlar yani ev arkadaşlarılar. Umarım özel bölümü seversiniz. İyi okumalar~
İnsan oğlu uzaylıların varlığı ile yokluğu arasında nice tahminler yürüttü. Bu durum bazı filmlere konu olmuştu fakat ya uzaylılar gerçekse ve onlarda aslında bizi merak ediyorlarsa? Uzaylılar gerçek olsaydı çok da şaşırmazdık doğrusu.
Tokyoda güneşli bir gündü. Bütün insanlar kendi işleri öylesine meşguldü ki gökyüzünde meydana gelen olaylardan habersizdiler. Bir ufo? Yada herneyse dünyaya inmişti. İndiği yer bir evin arka bahçesiydi. Herkesin bildiği yeşil renkli bu iki canlı ufolarından inerken yeryüzüne ayak bastılar. Yaşca kıdemli olan diğerine seslendi.
Uzaylı1
"Defterini çıkart evlat. Bugünün konusu insan yaşamı."Uzaylı2
"Tamam profesör."Karşılarında duran eve doğru ilerleyen uzaylılar bahçe kapısından içeri girdiler. İçeri girdiklerinde iki insan ile karşılaştılar. Koltukta oturmuş ve kendi işleri ile meşgul olan iki insan. Biri elindeki kitabı okuyor (Neji) diğeri uzanmış müzik dinliyordu (Shika). Öyle odaklanmıştılar ki yanlarından geçen iki uzaylıyı bile fark edememiştiler.
Uzaylılar doğruca mutfağa yöneldiler. Onların amacı biz insanların besin olarak ne tükettiğimizi öğrenmekti. Etrafı kolaçan ettiler fakat bir şey bulamadılar. Sadece tava, tabak, bardak vb. Çok geçmeden gözlerine büyük beyaz dolap ilişti. İnsanlar besinlerini burada saklıyor olabilirler.
Kıdemli uzaylı dolabın kapağını büyük bir merakla açtı fakat onu karşılayan şey hiçte iç açıcı değildi.
Uzaylı2
"Bu nedir profesör?"Uzaylı1
"İnsanlar olağanüstü canlılar fakat... 1000 yıl düşünsem kendi türlerini tükettikleri aklıma gelmezdi."Evet, dolapta buldukları bir insandı. Dolabta ki yemekleri yemek ile meşgul olan bu insan (Cho-ji) uzaylıları takmamıştı bile.
Uzaylı1
"Yaz evladım. İnsanlar, insan tüketiyorlar."Uzaylı2
"Yazdım profesör."Edindikleri bilgiyi bir kenara bırakıp üst kata doğru ilerlediler. Bir sürü oda vardı. İlk girmek için en sesli odayı seçtiler. İçeriden su sesleri geliyordu.
Uzaylı1
"Burada bir şelale olmalı."Kapıyı açtıklarında onları çıplak bir insan karşılıyordu. Gözlerini kocaman açmış iki uzaylıya bakıyordu, sanki ne olduğunu az çok anlamıştı. Uzaylı bu çıplak insanı iyice süzdükten sonra diğerine döndü.
Uzaylı1
"Yaz çocuğum, insanların kuyrukları ön taraflarında."Uzaylı2
"Yazdım efendim."Neye uğradığını şaşıran insan son bir kez haykırdı.
Kiba
"BU KUYRUK DEĞİL!! IŞIN KILICI!!"Uzaylılar bu çıplak insanı çok fazla takmayıp diğer odalara doğru ilerlediler. Girdikleri odada iki insan yarı çıplak bir şekilde aynaya bakıyorlardı. İnsanlardan biri kaslarını göstererek bağırdı.
Lee
"GENÇLİK ATEŞİ BUDUR!"Yanında ki de ona ayak uydurdu.
Naruto
"FAZLA ATEŞLİYİZ! UWAAAH!"Bu manzara karşısında dilleri tutulan uzaylılar ne tepki vereceklerini şaşırdılar.
Uzaylı1
"İnsanların erleri, dişileri etkilemek için kaslarını kullanıyorlar."Burada da çok fazla oyalanmadan diğer odaya geçtiler. Içeri girince içerdeki insan şaşkın bie şekilde uzaylılara bakıyordu. Kendisi (Sasuke) masa başında oturmuş bilgisayardan başka bir insanın (Naruto'nun) fotoğraflarına bakıyordu.
Uzaylı1
"İnsan aşkı cidden korkunç. Yazdın mı çocuğum."Uzaylı2
"Evet profesör."Bunu der demez kapıyı kapatıp son odaya girdiler. Bu sefer yararlı bir bilgi bulmak isteyen uzaylılar istediklerine kavuşmuştular. İçeride bir insan oturmuş etrafını da böcekler sarmıştı. İnsan (Shino) böcekler ile konuşuyor ve böceklerde ona cevap niyetinde hareket ediyorlardı.
Uzaylı1
"Bu güzel bir bilgi. Yaz evladım, insanlar böcekler ile iyi anlaşıyorlar. Onlar arasında görünmez bir bağ var."Uzaylı2
"Yazdım."Uzaylı1
"O halde bizim burada ki görevimiz bitti. Geri dönebiliriz."Böylece uzaylılar edindikleri bilgiler ile birlikte ufolarına geri dönmek üzere aşağı kata ilerlediler. Evden çıkmak için arka bahçe kapısına yönelmiştiler ki bu sefer orada bulunan iki insan önlerinden geçen uzaylıları fark ettiler. Uzaylılar ise ufolarına binip son hız uzaya geri döndüler. Evde bulunan insanlar ise hâlâ neye uğradıklarını idrak edemiyorlardı.
Neji
"Benim gördüğümü sende gördün mü?"Shika
"Görmez olaydım."Birkaç gündür böyle bir bölüm yazmak istiyordum. Geçen bölüme 10 oy gelirse yeni bölüm gelecek yazmıştım ki bu hâlâ geçerli. Umarım özel bölümü beğenmişsinizdir. Oylarınızı ve yorumlarınızı esirgemeyin. Bir daha ki bölüm kaldığımız yerden devam edecektir. İyi günler dilerim~♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•BAŞKA BİR EVRENDE• (SasuNaru)
FanfictionYorucu bir günün sonunda kendimi yatağa atmış ve derin uykuya dalmıştım. Sabah her zamanki gibi bir gün beni bekliyor olacaktı. O yüzden rahat bir şekilde uyuyabilirim. Öyle de yaptım ama... Bir şeyler tuhaf. BURASI BENİM ODAM DEĞİL. NEREDEYİM BEN...