Sonsuza Kadar Birlikte (18+)

180 8 36
                                    

Sasuke
"Naruto sana inanıyorum çünkü...bende aynı durumdayım."

Naruto
"Ne?!"

Sasuke
"Doğru duydun. Bende bahsettiğimiz o evrenden bu evrene geldim."

Naruto
"Ne? NASIL YA?!"

Sasuke
"Bilmiyorum ama her şey o ışık görevinden sonra oldu."

Naruto
"İnanamıyorum Sasuke! Harbiden aynı evrenden gelmişiz-tebayo."

Sasuke
"Bu ne demek biliyor musun Naruto?~"

Naruto
"Oh... Hayır..."

Sasuke
"Bu hangi evrende olursak olalım kaderlerimizin birbirine bağlı olduğu anlamına geliyor. İster bu evrende olalım ister Başka Bir Evrende~"

Naruto
"Whoa~ harika~"

Sasuke
"Evet. Kaderlerimiz bir olmasının şerefine ne yapsak ki?"

Naruto
"?"

Sasuke'nin gözünden her şey okunuyordu. Ne olduğunu anladığım anda gözlerimi kapadım ve her şeyi oluruna bıraktım. Dudaklarımda hissettiğim sıcaklık ile tüylerim diken diken olmuştu. Hazır olmadığım bir anda dudaklarımda Sasuke'nin dilini hissettim. Hissettiğim dile karşılık vermek için kendi dilimi de dışarı çıkartarak tadına varmak istedim.

Belki, bir umutta olsa Sasuke'nin tadını alabilirdim. Sasuke'nin hızlı öpücükleri beni nefessiz bırakmıştı, burnumdan nefes almaya çalıştığımda ise heyecanım yüzünden nefesim yarım kalıyordu. Zorlandığım anda Sasuke'yi iterek ona zorlandığımı göstermek istedim.

Durumu anlayınca geri çekilmeme izin verdi ve ikimizde derin nefesler alarak kendimize gelmeye çalıştık. Çok geçmeden Sasuke tekrar atağa geçti ve bu sefer dudaklarını boynumda gezdirmeye başladı. Küçük öpücükler halinde ilerliyordu ve ilerlediği yol hiç hayra alamet değildi. Bu yolun sonu bulanık ve tehlikeliydi.

Bir anlık şehvetle kendimi Sasukeye versem bile ertesi gün bunun pişmanlığıyla uyanabilirdim. Sasuke de bunun farkındaydı fakat buna rağmen kendine hakim olamıyordu. Son bir kez kontrol amaçlı gözlerime baktı. Kabul etmemi bekleyen o hırslı gözler beni ikileme sokmuştu. Bende Sasuke ile birlikte olmak istiyordum fakat içimde bir korku vardı. Yinede...

Sasuke ile birlikte olduğum sürece her şeyin üstesinden gelebileceğimi düşündüm. Devam etmek istediğimi bildirmek için Sasuke'nin dudağına küçük bir öpücük kondurdum. Sasuke için artık bir engel kalmamıştı, dudakları yine bedenim ile buluştuğunda birazda olsa kendimi rahatlatmaya çalıştım.

Ben rahatlamaya fırsat bulamadan Sasuke hızla beni kucağına aldı ve aceleci tavırlarla üst kattaki odasına doğru ilerlemeye başladı. Bir yandan da öpücüklerin ardı arkası kesilmiyordu.

Naruto
"Bedenimi çok seviyorsun herhalde~"

Sasuke
"Hayal edemeyeceğin kadar çok hemde. Senin her bir parçanı çok seviyorum. Bedenini bırak, ben seni seviyorum~"

Naruto
"Hehe~"

Sasuke'nin bu tatlı konuşması hoşuma gitmişti, sonuçta hep böyle konuşmazdı. Odasına geldiğimiz anda Sasuke beni yatağa attı. Bu biraz fazla mı hızlıydı?! Umarım bunun sonunda pişman olmam. Beni yatağa yatıran Sasuke hiç vakit kaybetmeden hem benim üstümdekileri hem de kendi üstündekileri çıkardı.

Sahiplenici tavırlarla vücudumda öpücük izleri bırakmaya başladı, bir süre sonra öpücüklerin yerini Sasuke'nin dili aldı. Vücudumu yalayıp yutmak isteyen bu kişiye karşı savunmasız bırakmıştım. Bana dokunduğu her an o kadar hoşuma gidiyordu ki şimdiden sertleşmiştim.

•BAŞKA BİR EVRENDE• (SasuNaru)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin