Eski Bir Dost Gaara

181 12 25
                                    

Bu evrene geldiğimde bazı arkadaşlarımın nerede olduğunu merak ederdim. Onlardan biri Gaara idi. Aynı okulda değildik ama bu evrende çocukluk arkadaşıydık ve aristokrat bir ailenin çocuğu olduğumu bilen nadir arkadaşlarımdandı.

Bu haftasonu da Gaara ile takılıyorum. Şu an odamda oturmuş, atıştırmalıkları almış sohbet ediyoruz.

Gaara
"Geçenlerde bir kız bana aşkını itiraf etti."

Naruto
"Ne! Harbi mi? Bu harika Gaara."

Gaara
"Kıza düşüneceğimi söyledim."

Naruto
"NE!? Neden-tebayo?"

Gaara
"Ona karşı birşey hissetmiyorum. Ne yapacağımı şaşırdım."

Naruto
"Peki, kızla nerede tanıştın?"

Gaara
"Sınıf arkadaşım. Biliyorsun ki ben sınıf başkanıyım. O da benim yardımcım, günün çoğu birlikteyiz."

Naruto
"Yinede ona karşı birşey hissetmiyor musun-tebayo?"

Gaara
"Maalesef. Peki sen Naruto? Sana şu aralar biri açıldı mı?"

Naruto
"...Hayır ama... birisinden hoşlanıyorum."

Gaara
"Gerçekten mi? Umarım bu kişi Sakura değildir."

Naruto
"Niye herkes Sakura-chan hakkında konuşup duruyor? Onu unuttum bile!"

Gaara
"Bu iyi birşey Naruto. Peki hoşlandığın kişi kim?"

Naruto
"Bunu söylemek için biraz erken... Ben bile ondan hoşlandığımı bu hafta farkettim."

Gaara
"Madem öyle ondan bahset."

Naruto
"Tamam-tebayo. Bu aslında...onu arkadaşım olarak görüyordum. Bir gün bir bakmışım onun yanında fena heyecanlanır olmuşum. Benim duygularımı öğrenirse benden nefret etmesinden korkuyorum... ve-"

Gaara
"Biliyor musun Naruto?"

Naruto
"?"

Gaara
"Ben aşktan anlamam. Sen konuş, ben seni dinlerim fakat bir tavsiye veremem."

Naruto
"..."

Vay be! İki sap bir araya gelmiş, cahilliğimiz hakkında konuşuyoruz.

Gaara
"Kafa dağıtmak için dizi mi izlesek. Sonuçta yarına kadar buradayım."

Naruto
"Olur-tebayo."

Gaara
"Bu aralar arkadaşım Sherlock dizisini öneriyordu. Onu mu izlesek?"

Naruto
"Ne lock?"

Gaara
"Boşver. İzleyince anlarsın."

Böylece Gaara ile birlikte duygularımızı gömmek için Sherlock izlemeye başladık.

***

Saat çok geç olmuştu ve biz daha 3. Sezonu yeni bitirmiştik. Uykusuzluktan geberiyordum. Zar zor ayakta duruyordum, bunu fark etsem bile Gaara'ya birşey dememiştim.

Gaara
"4. Sezonu yarın izleriz."

Naruto
"Aynen-tebayo. O değil de, Sherlock gerçekten harika. O konuşunca kendimi aptal gibi hissediyorum o ayrı bir mesele."

Gaara
"IQ'muzun yükseldiğini hissedebiliyorum."

Naruto
"Harbi Ha!"

Daha sonra Gaara konuşmaya devam etti ama ben ona ayak uyduramıyordum. Uyku âdeta beni ele geçirmişti. Çok geçmeden Gaara'nın seside hayal olmuştu.

•BAŞKA BİR EVRENDE• (SasuNaru)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin