Çeteye Karşı

170 15 33
                                    

Kiba'dan aldığım mesaj beni şaşırtsada bir süre düşününce aklıma başka şeyler gelmesini sağlamıştı. Bu mesaj gerçek olabilirdi fakat Kiba'nın her zaman ki şakalarından biri de olabilirdi. Bir kere güvenimi kırmıştı, bir daha nasıl güvenebilirim ki?

Naruto
"Bu beni neden ilgilendirsin-tebayo?"

Kiba
"Bak Naruto! Bana kızgın olduğunu biliyorum fakat karşımızda bir çete var."

Naruto
"Ne?!"

Kiba
"Güya onların alanını işgal etmişiz. Yaklaşık 20 kişiler ve bayâ iri yarılar."

Naruto
"Kaçsanıza oğlum, bana niye mesaj atıyorsunuz?"

Kiba
"Adamlar hoş olmayan şeyler söyleyince Neji ve Sasuke dayanamadı. Bizimkiler seslerini yükseltince çete üyeleri arkadan bıçak falan çıkarttılar. Bak, n'olur gel! Yoksa buradan bir ölü çıkacak. Büyük ihtimal bizden ya Neji ya da Sasuke. Gel ve o her zaman ki talk no jutsunu yap!"

Durum ciddi gözüküyordu. Sasuke'ye bir şey olacağı düşüncesi kalbimin ağrımasına yetmişti.

Naruto
"Tamam geliyorum."

Yemeğimi daha bitirmemiştim. Buna rağmen bunu umursamadan babamdan izin alıp yola koyuldum. Kiba'nın attığı konuma varmıştım. Vardığım yer terkedilmiş bir yerdi. Bu sebeple bir çok çetenin konaklama yeri olmuştu. Aynı zamanda etrafta bir çok çöp vardı.

Aceleyle etrafa bakınıp bizimkileri arıyordum. Çok geçmeden onları bulmuştum-tebayo. Kiba'nın dediği gibi çete üyeleri iri yarı ve bizden büyüklerdi. Liderleri olduğunu düşündüğüm adam önde Neji ve Sasuke ile tartışıyordu. Lee de oradaydı. Benim geldiğimi gören Kiba yanıma geldi.

Kiba
"Sen yokken bu herifler bir an gaza geldi fakat Lee öne atılarak ortamı yumuşattı."

Naruto
"İyi bari. Anlaşamıyor muyuz-tebayo?"

Kiba
"Adamlar inat isminde bir çağ başlattılar, ne anlaşması?!"

Naruto
"Durum o kadar kötü, hah?"

Biz bunu konuşurken çete lideri, Lee'nin üstüne gidiyordu. Belli ki olaylar kızışmaya başladı.

Kiba
"Hadi Naruto gi-HAAH!!"

Kiba'yı şaşırtan şey bizide paniğe düşürmüştü. Sasuke daha fazla dayanamamış ve çete liderine yumruk atmıştı. Bu yumruk üzerine çete lideri durur mu? O da Sasuke'nin yakasına yapıştı. Sasuke'nin zarar görecek olması beni rahatsız etmişti. Bende ileri atıldım ki tek ben değildim. Bu hamleler üzerine diğer çete üyeleri de gaza geldi ve bize saldırmaya başladılar. 20'ye karşı 8 kişiydik.

Naruto
"Bu saatten sonra talk no jutsu yerine kage bunshin no jutsu konuşacak-tebayo!"

Çete lideri
"Çocuklar İLERİ!"

Naruto
"Kage bunshin no jutsu!"

Böylece dövüş başlamıştı. Benim kage bunshinlerimle ve Sasuke'nin sharinganı ile üstünlük sağlamıştık. Neji'nin byakuganından bahsetmiyorum bile.

Kiba
"Bu herifler kime bulaştıklarını bilmiyor!"

Dövüş bizden yana ilerliyordu ki bizi durduran polis arabasının siren sesleri oldu.

Çete üyesi 1
"Polisler geliyor!"

Çete üyesi 2
"Şerefsiz komşular şikayet etmiş."

Çete üyesi 3
"KAÇIN!!"

Böylece hepimiz farklı yönlere dağıldık. Bizim gurup da farkında olmadan ikiye ayrılmıştı. Ben, Cho-ji, Shino ve Sasuke bir yana Neji, Lee, Shika ve Kiba diğer bir yana. Ölümüne koşmuştuk. Tam sokaktan çıkmak üzereydik ki Cho-ji'nin nefesi kesilmişti. O yere yığılınca Shino ona yardım etmek için durdu. Onları arkada bırakamazdım-tebayo.

•BAŞKA BİR EVRENDE• (SasuNaru)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin