Ceza

230 14 30
                                    

Her gün okula gitmek nedir arkadaş? Okula döneli birkaç gün oldu bile fakat ben bu duruma alışamadım. Şu an Kurenai Sensei'nin girdiği matematik dersindeyiz. Bu matematik dersi âdeta bir lanet-tebayo.

Bu ders Sakura-chan benden bir ricada bulundu ve Sasuke'nin yanına oturdu. Ben ise arka kapının hemen yanında oturuyorum. Acaba... kaçsam mı-tebayo?

Bir dakika! Arka kapıdan kaçan Cho-ji mi? Cho-ji'nin kaçtığını görünce bana bir cesaret geldi ve kaçsam kim fark edecek ki diye düşünmeden edemedim-tebayo. Sessizce Cho-ji'nin peşinden sınıftan çıktım. Cho-ji arkasından geldiğimi görünce bana döndü.

"Sende mi acıktın Naruto?"

"Ne? Ah! Evet..."

"O zaman beni takip et. Güzel bir yer biliyorum."

"Pekâlâ, sana güveniyorum Cho-ji."

Böylece Cho-ji ile birlikte merdivenlere yöneldik. Daha önce de dersten kaçmıştım fakat... O olay diğer evrende yaşanmıştı. Sınıfımız 5. kattaydı ve okulda fazlasıyla büyük, bu sebeple aşağı inmemiz biraz zaman aldı.

En sonunda 2. kattaydık ki gözüme biri battı. Ben durunca Cho-ji de durdu.

"Ne oldu Naruto?"

"Bu Ero-sennin dattebayo."

Bunu derken koridorun sonunda camdan dışarıyı izleyen Ero-sennine bakıyordum. Sessizce Ero-sennin'nin yanına yaklaştık. Ero-sennin birilerini izliyordu...yine... Bir gurup kız kafede oturmuş zaman geçiriyordu. Bizim Ero-sennin ise bu taze ve güzel Ladyleri dikizliyordu.

Yanına geldiğimi fark edince bana döndü ve sapık bir gülümseme ile kızları gösterdi.

"Bana katılıp bu güzellikleri izlemeye ne dersin Naruto?"

"Aaa... kalsın, ben senin gibi sapık değilim-tebayo."

Ero-sennin itiraz etti.

"Hayır ben sapık değilim. Bunların hepsi dersim için. Bilirsin ben fizik öğretmeniyim ve her türlü fizik yapısını inceleyip bilgi sahibi olmalıyım."

Gerçekten mi-tebayo?! İnanilmazsın Ero-sennin. Biz konuşurken Cho-ji kenarda beni bekliyordu. Onun beni beklediğini görünce kısa kesmek istedim ve Ero-sennine döndüm.

"O vakit ben gidi-"

"Oİ NARUTO!!"

Bu İ-iruka sensei-tebayo... arkamı döndüğümde Cho-ji çoktan gitmişti. Iruka sensei ise kızgın bir ifadeyle bana yaklaştı.

"Naruto, ders vakti burada ne işin var?!"

Ben yardım etmesi için yalvarır gözlerle Ero-sennine döndüm fakat o çoktan kaçmaya niyetlenmişti. İruka senseiye döndü ve onu destekledi.

"Naruto bu aralar çok tembellik yapıyor. Onun rehber hocası olarak dikkat etmelisin."

"Haklısınız. Onu tuttuğunuz için teşekkürler Jiraiya Sensei."

Ero-sennin sinsi bir şekilde gülümsedi.

"Rica ederim. İzninizle ben gideyim. Bir dahaki dersime hazırlanmalıyım."

"Oh evet. İyi dersler."

Böylece Ero-sennin aradan sıvışmış oldu. Yazıklar olsun Ero-sennin. Başım belada-tebayo. Iruka sensei ise derin bir nefes verdi ve sakin tavrını koruyarak cezamı söyledi.

"Yarına kadar 20 sayfalık bir sunum hazırlayacaksın. Konusu dersin önemi olacak. Anladım mı beni Naruto?"

"A-anladım-tebayo."

•BAŞKA BİR EVRENDE• (SasuNaru)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin