Gerçek Hisler

182 14 29
                                    

Naruto
"Sasuke."

Sasuke
"?"

Naruto
"Ben-"

Sensei
"Evet çocuklar sessizlik."

Hocanın derse girmesiyle lafım yarıda kalmıştı. Zaten ne diyecektimki-tebayo.

***

Okul bitmişti. Sınıftan çıkacaktım ki Sasuke'nin sesiyle duraksamam bir oldu. Arkamı döndüğümde Sasuke hemen önümdeydi.

Naruto
"Sasuke, sorun ne-tebayo?"

Sasuke
"Ders başlamadan önce bana bir şey diyecektin. Şimdi diyebilirsin."

Naruto
"..."

Ne diyecektim ki? Aslında hiçbir şey demeyecektim. Sadece... ismini söylemek istedim. Tabi bunu ona söyleyemem.

Naruto
"Hiçbir şey dattebayo."

Sasuke
"Oh... anlıyorum."

Naruto
"O zaman ben gidiyorum."

Sasuke
"Naruto..."

Naruto
"?"

Sasuke
"Hinata ile... yani Hinata birşey dedi mi?"

Naruto
"Hayır, ne diyebilir ki?"

Sasuke
"...haklısın... Ne diyebilir ki?"

Naruto
"O vakit, yarın görüşürüz Sasuke."

Sasuke
"Ah evet. Yarın görüşürüz Naruto."

Bu konuşmanın sonunda içim rahatlamıştı-tebayo. Bu aramızın iyi olduğu anlamına geliyor...umarım.

***

Şu an aile buluşmalarından birindeyim. Annemin tarafı olan Uzumaki ailesi gelmişti. Büyükler hoş bir şekilde sohbet edip eskilerden bahsederken ben ve kuzenim Karin kenarda oturmuş onları izliyorduk.

Karin
"Bunun neresi zevkli?"

Naruto
"Haklısın-tebayo. Hiç eğlenceli değil."

O an Karin hiç beklemediğim bir soru sordu. Bu kendimi sorgulamama sebep olacak bir soruydu.

Karin
"Naruto, şu anda kalbinde biri var mı?"

Naruto
"Ne?!"

Karin
"Yani birine aşık mısın? Anlaşılması o kadar zor değil."

Naruto
"Ha-"

Neden bu cevabı vermekte bu kadar zorlanıyorum? Kalbimde biri mi var? Hayır, Sakura-chanı sevmeyi uzun zaman önce bıraktım. Hinata mı? Hayır, olamaz-tebayo. O kız kardeşim gibi. Onu korumak istiyorum fakat ona karşı romantik bir hissim yok. Peki ya kim? Benden habersiz kalbimi fetheden kim?

Karin
"Cevap vermen uzun sürdüğüne göre var birileri."

Naruto
"Bilmiyorum..."

Karin
"Ne?! Bilmiyor musun?! Sen gerçek bir aptalsın Naruto."

Naruto
"Biliyorum."

Karin
"Nasıl benim kuzenim olabilirsin ki? Argh!"

Naruto
"Abartma-tebayo! Sende en az benim kadar aptalsın."

Karin
"Hmpf!"

Aramızda yine bir sessizlik oluşmuştu. O an dikkatimi başka birşey çekti. Dikkatimi çeken cebimde hissettiğim titreşimdi. Kiba'dan mesaj gelmişti.

Kiba
"Oi Naruto."

Naruto
"Ne var?"

Kiba
"Bu pazar ailem evde olmayacak. Bu yüzden evde buluşma ayarladık. Gelicek misin?"

•BAŞKA BİR EVRENDE• (SasuNaru)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin