Başka Bir Evrende

414 18 18
                                    

"BEKLE!! BURASI BENİM ODAM DEĞİL??!!"

Ah! Dostum neredeyim? Kendimi başka bir odada bulmuştum. Kaçırılmış mıydım? Hayır, dattebayo. Kaçırılsaydım beni böyle bir odada tutmazlardı. Etrafıma bakındım. Yatağımın sağ tarafında bir ayna vardı. Aynaya yaklaştım ve baktığımda...bir farklılık yok.

"Argh! Bu benim bedenim-tebayo. Öyleyse biri bana şaka yapıyor..."

Yatağımın sol tarafında pencere vardı. Şimdi fark ettimde bu oda baya büyük. Toplamda sırasıyla 3 pencere var. Pencereye yaklaştım ve dışarı baktım.

"NEE!! BURASI NERESİ DATTEBAYO??"

Kocaman bir bahçe ve bir yol? Ben...hangi zamandayım-tebayo?

Bir süre sonra

Yatağımın ucunda oturmuş odayı inceliyordum. Bu odada çok fazla garip eşya var ve... yanımda duran şu herif...

"Oi! Derdin ne senin? Yarım saattir başımda dikiliyorsun-tebayo?"

Yarım saattir çıtı çıkmayan bu garip herif konuşmaya başladı.

"Naruto-sama. Asıl bu soruyu benim size sormam gerekiyor. Kahvaltı etmeyi düşünmüyor musunuz?"

"Kahvaltı?..."

"Evet."

Tam o sırada karnım guruldamış ve bütün odayı inletmişti.

"Sanırım ilk önce karnımı doyurmalıyım-tebayo.
Haah."

"Nerede yemek istersiniz, Naruto-sama?"

Argh! Bu herif deminden beri bana "Naruto-sama" deyip duruyor. Ne olduğunuda anlamış değilim.

"Hmm...Odama getir-tebayo."

"Emredersiniz."

Ardından odama bir sürü güzel yemek getirildi. Tabikide hepsini afiyetle yedim~
Yatağıma kendimi attım ve sıra bilgi toplamaya gelmişti.

"Oi!"

"Bana mı seslendiniz Naruto-sama?"

"Evet...ismin neydi?"

Bu sorum üzeri garip herif bana tuhaf bir bakış attı. Sanki "Nasıl bilmezsin?" dermişcesine.

"Misaki Tomura, Efendim."

"Hmm...Tomura... Tomura, bugün günlerden ne-tebayo?"

"Pazar, Naruto-sama."

"Pazar...Tomura, sana birkaç şey soracağım."

"Soru? Ev ödeviniz için mi?"

"Ödev?...Aha! Ondan, Aynen!"

"...anlıyorum. Elimden geldiğince cevap vermeye çalışacağım."

"Güzel dattebayo."

Böylelikle Tomuraya bulunduğum durum hakkında sorular sormaya başladım. Sonuç olarak ben evrenler arasında yolculuk etmişim. Burası Japonya'nın Tokyo şehri. Aristokrat ailelerden olan Namikaze ailesinin tek çocuğuyum-tebayo.

Evrenler arası yolculuk yapmadan önce gerçekleri Kakashi-sensei anlatmıştı zaten. Yani annem ve babam bu evrende yaşıyorlar. Zamanında bir kere suikaste uğramışım. Bu sebeple babam kimliğimi ben büyüyene kadar saklamak için annemin soyismini vermiş. Annem ise Uzumaki ailesinin tek kızı.

Ee...o zaman yine tehlikedeyim dattebayo. Uzumaki ailesinin başı olan Uzumaki Taro'nun torunu olarak...daha sonra öğrendim ki annem güvenliği için çocukluğumdan beri kamera önüne çıkmadığı için benim Uzumaki Taro'nun torunu olduğum bilinemeyecek.

•BAŞKA BİR EVRENDE• (SasuNaru)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin