Huzurlu Günler

91 7 34
                                    

İno
"SİZ ÇIKIYOR MUSUNUZ?"

İno bu soruyu sorarken acayip şaşkın gözüküyordu. Tek o da değil, Hinata bile şaşkınlıktan konuşamaz hale gelmişti.

Naruto
"Evet..."

İno
"İNANAMIYORUM! NE?!"

Hinata
"..."

Sakura
"Tebrikler Naruto~"

Sakura-chan bunu derken gülümsüyordu. Bu samimi ifadeyi beklemiyordum fakat kızmadığı için sevindim.

Sakura
"Ah doğru ya siz duymadınız."

Hm? Sakura neyden bahsediyor? Sakura sözüne devam etmeden önce göz ucuyla Sasukeye baktı ve konuşmaya geri döndü.

Sakura
"Biz Lee ile çıkıyoruz."

Naruto
"!LEE Mİ-TEBAYO?!"

Sakura
"Evet~"

Naruto
"Tebrikler Sakura-chan!"

Sakura
"Teşekkürler~"

En sonunda mutlu olabileceği biriyle olduğu için Sakura-chan adına mutluyum. Bu huzurlu günler umarım hiç bitmez. Bizim için bu hikaye umarım mutlu biter~

***

Huzurlu günler birbirini kovalıyordu. Biz ise her zamanki gündelik işlerimize devam ediyorduk.

"Ryou biraz Narutoya yaklaş!"

Bugün 3lü olarak çekim yapıyorduk. O kadar yorulmuştuk ki eve gitmek için saati gözlüyorduk fakat Fruya-san biraz daha çekimleri uzatacak gibi gözüküyor.

Bir süre sonra dinlenmek için bize 15 dakika verdiler. Bu süre zarfinda köşede ben, Ryou ve Reika oturmuş önümüzdeki hafta ne kadar dolu olacağımız hakkında şikâyetlerimizi dile getiriyorduk.

Ryou
"İşimi seviyorum ama bu beni fazla yıpratıyor~"

Reika
"Elden bir şey gelmez Ryou. Eve gidince enerjini toplarsın."

Ryou
"Arg! Erkek arkadaşım olsaydı böyle olmazdı."

Naruto
"Ne demek istiyorsun?"

Ryou
"Düşünsene Naruto, yorgun argın eve gidiyorsun. Hiç bir şey i istemiyorsun sadece bir ilgi ve kucak dolusu sevgi. Evde seni bekleyen bir sevgilin olduğu sürece her şeyin üstesinden gelebilirsin~ keşke benimde olsa~"

Reika
"Yine hayaller yine hayaller! Sen bana hoşlandığın tipi söyle ben sana bir tane bulayım."

Ryou
"Gerçekten mi Reika! En iyisi sensin~ pekala...uzun boylu, açık tenli, havalı ve yakışıklı bir tip olsun."

Reika
"Dediğini nereden bulacaksam."

Ryou
"Bulurum demiştin ama~"

Reika
"...aslında sanki ben böyle birini tanıyorum."

Ryou
"Harbi mi~?"

Naruto
"Boşuna sevinme Ryou, yoksa eninde sonunda sen üzülürsün."

Reika
"Aşk olsun Naruto~ bana güvenmiyor musun?!"

Naruto
"Kim bilir?"

Ryou
"Moralim çok bozuldu. Gidip çikolata isteyeceğim, belki moralim düzelir."

Reika
"Pekâlâ,  sen git çikolatanı ye!"

Ryou
"Yiyeceğim zaten hayırsız arkadaş!"

Reika
"Şuna bak ya!"

Naruto
"Hahah"

Ryou çikolata alma bahanesi ile aramızdan ayrılmıştı fakat uzun bir süre ortalıkta gözükmedi. Bizde gelir birazdan diyerek çok takmadık.

•BAŞKA BİR EVRENDE• (SasuNaru)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin