Bu bölüm Hinata'nın bakış açısından anlatılmıştır.
...
Ana okulunda hep zorbalığa uğrardım. Beni koruyan ve benimle arkadaş olan sadece iki kişi vardı. Bu iki kişi benim için çok önemliydi, Naruto-kun ve Sakura. Biri ilk aşkım diğeri en iyi arkadaşımdı. Her zaman Naruto-kunu sevdim ve onu bekledim. Belki birgün hislerime karşılık verir diye çok bekledim fakat... Bu sadece benim düşüncemdi.
Naruto-kun beni arkadaşdan öte görmüyordu. Bir ara Naruto-kun, Sakuraya aşıktı ve ben o zamanlar sadece Sakuraya çok imreniyordum. Naruto-kun, Sakuradan vaz geçtiğinde çok sevinmiştim çünkü bu benim için büyük bir şanstı ama ben aptallık ettim. Naruto-kunu kendime çekmek için asla çaba sarf etmedim.
Büyük bir çaba gösterdiğimi ve en sonunda mutlu olacağımızı düşünmüştüm. Bu benim aptallığımın büyük kanıtıydı. En sonunda beni yemeğe davet ettiğinde bir şeylerin yolunda gittiğini düşündüm fakat yanıldığımı anlamam çok uzun sürmedi.
O beni biriyle tanıştırdı. Bir arkadaşına yaptığı bir iyilikti bu. Ben buydum. Onun arkadaşı hem de ona uzak olan bir arkadaş. Ne Sasuke-kun ne de Sakura. Hiç biri gibi olamadım. Belki onu unutmanın zamanı gelmişti. Kulağa imkansız geliyor ama denemeye değer. Sonuçta benim aşkım karşılıksız.
Naruto-kundan vaz geçsem bile o benim kalbimde ayrı bir yere sahip olacaktı. Bu düşünce ile Rui ile çıkmaya başladım. Balki bir gün her şey değişebilir.
Rui
"Hinata~ bugün waffle yemeye gidelim mi?"Hinata
"Çok güzel olur."Doğru, denemeye değer. Rui ile vakit geçirerek ona karşı olan sevgimi büyütmeye çalışıyorum. Bana karşı nazik ve sevgili olan bu çocuk belki beni mutlu edebilir.
...
Rui
"Beğendin mi Hinata?"Hinata
"Evet çok lezzetliydi~ bugün için teşekkürler."Bu buluşmada buraya kadardı. Şimdi ayrılacağız ve bu kadar. Bir şeyler değişmedi. Ayrılmak için arkamı döndüğümde Rui'nin elini kolumda hissetmem bir oldu.
Hinata
"Rui?"Rui
"Şey...Ayrılmadan... Bir kere sarılabilir miyiz?"Hinata
"..."Rui
"En...azından bunu yapalım istedim."Hinata
"Tabi."İstediği gibi ona sarıldım. Bugün neden böyle sevimli davranıyor? Normalde böyle şeyler istemez ama... hoşuma da gitmedi değil.
Hinata
"Görüşürüz Rui~"Rui
"Görüşmek üzere Hinata~"Belki...değişebilir. Sadece zaman lazım.
Ertesi gün her zamanki gibi okula gitmiştim. Sınıfa girince mutluluğu yüzünden okunan Naruto-kun ile göz göze geldim. Beni görünce tebessüm etti ve yanında oturan Sasuke-kuna geri döndü. Tabiki onu bu kadar mutlu edebilen tek kişi Sasuke-kundu.
Naruto-kun onu çok seviyor ve Sasuke-kunda, Naruto-kunu seviyor. Eğer Sasuke-kun kız olsaydı eminim Naruto-kun onunla sevgili olurdu. Yazık oldu, Naruto-kunu böylesine mutlu edebilen bu kişi onun her şeyi olabilirdi. Bütün bu düşüncelerin arasında sırama oturdum. Oturduğum gibi Sakura ve İno bana döndü.
Sakura
"Hoşgeldin Hinata~"Hinata
"Hoş buldum."İno
"Yarın büyük günnnn!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•BAŞKA BİR EVRENDE• (SasuNaru)
FanfictionYorucu bir günün sonunda kendimi yatağa atmış ve derin uykuya dalmıştım. Sabah her zamanki gibi bir gün beni bekliyor olacaktı. O yüzden rahat bir şekilde uyuyabilirim. Öyle de yaptım ama... Bir şeyler tuhaf. BURASI BENİM ODAM DEĞİL. NEREDEYİM BEN...