Sakura
"Bugün Sasuke-kun ile buluşacağım~"İno
"En iyisini yap kızım! Arkandayız~"Hinata
"Senin iyiliğini diliyoruz Sakura."Sakura
"Teşekkürler kızlar. En sonunda ben de Sasuke-kun ile çıkarsam hepimiz sevgililerimizi buluştururuz. Çift buluşmaları~"İno
"Evet ama bu aralar Sai ile aram biraz bozuk."Sakura
"Neden?"İno
"Projesi yüzünden bana vakit ayıramıyordu, ben de bundan rahatsız oldum ve işte aramız bozuldu."Hinata
"Umarım barışırsınız İno."İno
"Umarım."Evet, Sakura bugün çocukluğundan beri aşık olduğu çocuğa aşkını itiraf edecekti. Ne var ki araları hep soğuktu. Sakura bu buzdan dağları eritmek ve Sasukeye ulaşmak için ne gerekiyorsa yapmıştı fakat buz dağları zerre kadar erimemişti.
Bunun sonucunda Sakura dağları eritmek yerine tırmanmaya karar verdi. Şimdi ise dağın zirvesi gözüküyordu. Bu onun zaferinin belirtileriydi yada Sakura öyle düşünüyordu.
Hinata
"Sakura, sen ve Sasuke-kun ne zaman tanıştınız?"Sakura
"Biz mi?"İno
"Başlıyoruz~ büyük aşk hikayesi~"Sakura
"O zamanlar 5 yaşlarındaydım ve etrafımda tek erkek Naruto vardı. Onun aptallığı yüzünden erkeklerin hepsinin böyle olduğunu düşünmeye başlamıştım. Hepsi aynıydı. Umursamaz odun parçaları. Benim bu düşüncelerimi değiştiren Sasuke-kun olmuştu.Onu gördüğüm andan itibaren aşkı tanıdım. O mükemmeldi ve biz birbirimiz için yaratılmıştık. Bu yüzden onunla tanışmam gerektiğini düşündüm fakat o ulaşılmazdı. Sasuke ve Naruto arkadaştı ama hep kavga ederlerdi. Ben de Narutoyu kullanarak aralarına girdim ve biz artık arkadaştık. Liseye başladığımızda bazı şeyler değişti. Aramızdaki sınır daha çok büyümüştü. Şimdi benim bu sınırları aşmam lazım ki en sonunda sonsuz mutluluğa ulaşalım."
İno
"En sonunda hayatını mahvetmesen iyi."Hinata
"Ben sana güveniyorum Sakura~"Sakura
"Sağol. Umarım her şey güzel olur."Sakura günlerdir bugünü bekliyordu. En iyi şekilde hazırlanmıştı, bugünü hiç bir şey bozamazdı.
***Naruto'nun gözünden
Okul bitmişti ve herkes yavaş yavaş evlere dağılıyordu. Hafta içleri Sasuke ile vakit geçirmek için pek vakit bulamıyorum. Bu sebeple vakit geçirmek için en iyi zaman okul çıkışı. Böyle diyorum ama bir yandan da yakalanmaktan korkuyorum. Hem bugün Sasuke, Sakura-chan ile bulaşacak. Kafamı dağıtmak için telefonda geziniyordum.
Naruto
"Sasuke şuna bak."Sasuke
"Bu ne?"Naruto
"Köpek filtresi~"Sasuke
"Ne biçim bir filtre bu. Sen vaktini böyle saçma şeylere mi harcıyorsun?!"Naruto
"Hadi ama Sasuke~ şuna bak-tebayo~ kedi bıyıklı filtre~"Sasuke
"Senin bıyıklara ihtiyacın olduğunu pek sanmıyorum."Naruto
"...Benimle uğraşmayı keser misin Sasuke? Kalbimi kırıyorsun."Sasuke yanağıma ufak bir öpücük kondurdu ve gülümsedi. Benimle uğraşmaktan oldukça memnun gibiydi.
Sasuke
"Sana sataştığım zaman oldukça tatlı oluyorsun. Bu sebeple sana sataşmaktan kendimi alıkoyamıyorum."Naruto
"...ağzın iyi laf yapıyor."Sözlerim Sasuke'yi güldürmüştü. Böyle vakit geçirmek onunda çok hoşuna gidiyordu.
Naruto
"Kiba'nın dediği gibi pazar günü sinemaya gidiyor muyuz?"Sasuke
"Gerçekten şu aptal Kiba yüzünden doğru düzgün vakit geçiremiyoruz."Naruto
"Öyle deme-tebayo. O sadece arkadaşca vakit geçirmemizi istiyor."Sasuke
"Ben istemiyorum. Ben sadece seninle olmak istiyorum Naruto, sadece sen ve ben~"Bunu niye böyle tutkulu söylemişti? Ah! Anlıyorum... Sasuke yavaşça yüzünü yüzüme yaklaştırıyordu. Sasuke ile sevgili olduktan sonra öğrendiğim bir şey varsa o da Sasuke'nin dudaklarımı çok sevdiği. Gün batımı aramızdaki havayı daha da güzelleştiriyordu. Sasuke ise tüm bu şeye rağmen dudaklarımı arzuluyordu. Umarım... Sakura-chan biraz geç gelir.
***Yazarın gözünden
Sakura hazırlanmış ve Sasuke ile buluşmak için sınıfa çıkıyordu. Fazlasıyla heyecanlıydı, ne de olsa bugün aşkını itiraf edecekti. Bugün onun için unutulmaz birgün olacaktı. Sınıfa yaklaştıkça kalp atışları hızlanıyordu.
Sakura
"Sasuke-kun~"Sınıfın önüne geldiğinde hızlanan kalp atışlarını durduran bir şey olmuştu. Aralıklı kapıdan içeriyi net olarak görebiliyordu ve gördükleri onun nefes almayı unutmasına sebep olmuştu.
Sakura
"...Na...ruto?"Evet, Sakura artık her şeyi biliyordu. Sasuke'nin tutkuyla Naruto'nun dudaklarına sahip olduğunu görmüş ve bu ikisinin bir ilişkilerinin olduğu artık öğrenmişti. Ağzı açık kalmakla kalmayıp gözlerinden aşkın acı göz yaşları dökülüyordu. Bugün gerçekten onun için unutulmaz birgün olmuştu.
Çocukluk aşkıyla, çocukluk arkadaşı birlikteydi. O ise bütün bunlara seyirci kalmıştı. Bu acı dolu âna daha fazla dayanamayan Sakura hızla oradan ayrıldı. Sınıftan uzaklaştıkça derin nefesler almaya ve hıçkırarak ağlamaya başlamıştı. Daha önce de Sasukeye ulaşamadığı için acı çekmişti ama bu farklıydı.
Sasuke daha önce birine ilgi göstermesini bırak birini öpmemişti. Fakat şimdi bir sevgilisi bile vardı. Sakura okuldan uzaklaşıp kimsenin olmadığı bir yere geldiğinde durdu ve derin nefes aldı.
"AAAAAAAAAAAAA!"
Aşkın acı çığlıklarıydı bunlar. Bundan sonra Sakura kalbinde ki bu acıyı nasıl dindirecekti? Narutoyu nasıl affedecekti? Bir daha ona nasıl o gözle bakacaktı? Peki ya kendisi? Onun karşılık bulamayan aşkı ne olacaktı?
Devam edecek~ bölüm geç geldiği için üzgünüm:( bir daha ki hafta 2-3 bölüm atmaya çalışacağım:,) oylarınızı ve yorumlarınızı esirgemeyin. Bu sefer hayalet okuyucular için bir sınır koymak istoyorum:,) bölüm 10 oya gelecekdir bilginize~ iyi günler dilerim♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•BAŞKA BİR EVRENDE• (SasuNaru)
FanfictionYorucu bir günün sonunda kendimi yatağa atmış ve derin uykuya dalmıştım. Sabah her zamanki gibi bir gün beni bekliyor olacaktı. O yüzden rahat bir şekilde uyuyabilirim. Öyle de yaptım ama... Bir şeyler tuhaf. BURASI BENİM ODAM DEĞİL. NEREDEYİM BEN...