Ops! Yine Yakalandık!

107 7 18
                                    

Havalar soğumuş ve yıl başı gelmişti. Sasuke ile birlikteliğimizin üstünden bir hafta geçmişti. O günden sonra kendimi toparlamam zor olmuştu. Neyseki okullar 2 hafta tatil olmuştu, bu sayede az da olsa dinlenebilirim.

Bunu fırsat bilerek Kibalarda buluşmaya karar vermiştik. Akşam buluşacaktık fakat benim çekimlerim nedeniyle ben geç kalacaktım. Şu an çekimlerimin tam ortasındayım-tebayo.

Fruya-san
"Afroditimi~z"

Naruto
"Efendim Fruya-san?"

Fruya-san
"Gelde seni bir elden geçireyim."

Naruto
"...Heh?..."

Fruya-san ilk çekimlerimde olduğu gibi beni bir odaya aldı ve yeni çıkan kıyafetleri getirerek denememi istedi.

Naruto
"Fruya-san burada soyunma odası yok ama..."

Fruya-san
"Ya ne olacak sanki? Erkek erkeğeyiz~ Ben senin velin gibiyim, rahat ol~"

Naruto
"...peki..."

Babam yaşındaki adam... bir şey yapmaz her halde. Ardından Fruya-sanın dediği gibi kıyafetlerimi çıkardım. Her ne kadar Fruya-san rahat ol desede ondan gelen bakışlar beni rahatsız etmişti.

Sapık gibi değil farklı bir bakışdı bu...sanki bir şeyi anlamış da söylemek istiyor gibiydi. Söylemek için fırsat arayan gözlerdi bunlar.

Naruto
"Sorun nedir Fruya-san?"

Fruya-san
"Naruto sen... bakirliğini mi kaybettin?"

Naruto
"...Ne?..."

***Yazarın gözünden

Sasuke, Kiba'nın evinde buluşmak için hazırlanmış, evden çıkmak üzereydi. Kapıya doğru ilerliyordu ki onu durduran bir şey olmuştu.

Sasuke
"Nii-san, Shisui nii-san ne oldu? Bana öyle bakmanızın sebebi ne?"

İtachi
"Sasuke, bir haftadır bizden kaçıyorsun..."

Shisui
"Gel konuş bizimle."

Sasuke
"Konuşulacak bir şey yok. Ben ve Naruto çıkıyoruz, hepsi bu."

İtachi
"Sasuke, bundan emin misin?"

Sasuke
"Nii-san... Ben, hayatımı onunla birlikte geçirmek istiyorum. Siz ne kadar karşı olsanız da umrumda değil. Lütfen beni anlayın."

Bu sözler karşısında İtachi ve Shisui sessizce birbirlerine baktılar. En sonunda Sasuke tam gidecekken İtachi söze girdi.

İtachi
"Konu senin mutluluğun olduğu sürece her zaman arkandayım."

Bu Sasuke'yi mutlu etmişti, son bir kez abilerine gülümsedi ve evden çıktı. Ikisinin desteği Sasuke için oldukça önemliydi. Şimdi önünde hiç bir engel kalmamıştı, büyükbabası dışında...

***Naruto'nun gözünden

Fruya-sanın dedikleri beni bir anlığına da olsa korkutmuştu. Ne diye korkuyorsam-tebayo?

Naruto
"Onu da nereden çıkardınız?"

Fruya-san
"Naruto ben kaç model, kaç vücut gördüm. Bu alanda uzmanım yani profesyonel~ ilk görüşte vücut durumunu anlarım~ her neyse... işte sen bakirliğini kaybetmişsin."

Naruto
"Fruya-san..."

Fruya-san
"Utanma canım~ gençsiniz siz~ sadece vücudundaki değişikliği dile getirmek istedim."

Fruya-san bunu derken gülümsüyordu fakat vücudumun durumunu biliyorsa bir erkekle birlikte olduğumu da biliyordur. Nasıl böyle sakin kalabiliyor? Belkide bu onun için önemsizdir...evet, öyle olmalı. Şimdilik bu konuyu daha fazla uzatmak istemiyorum. Zaten yeterince utancımdan yetin dibine girdim.

•BAŞKA BİR EVRENDE• (SasuNaru)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin