💙~V. část~💙

126 7 0
                                    

Ta holka nás odvedla do nějaké chatičky která byla nádherná. V knížce jsem četla že se jmenuje marui ale nevím to jistě, musím se zeptat.

V marui bylo celkem pět pokojů a jeden společný. Pokoje jsme měli tak že Neteyam s Lo'akem byli spolu a pak každý samostatně.

V mém pokoji byla jedna postel stolek a nějaká polička na věci. Trochu jsem si to vyzdobila a pak šla do společné části marui.

Tam už byli všichni a čekali na mě. Když jsem si přisedla do kroužku tak nám Jake začal říkat jak je důležité aby jsme se učili rychle a nedělali blbosti. Také mě pověřil úkolem ať tu dívám na Neteyama a spol pozor protože jsem vodní na'vi a my jsme ve vodním klanu takže umím nejlépe plavat a tak.

Po přednášce a heslu Sullyovy drží při sobě jsme vyšli na pláž kde na nás čekala ta holka a ten kluk.

,,Hej, Nete?" Musela jsem se zeptat ,,no?" Odpověděl ,,Proč jsi se koukal nejdřív na tu holku a pak na mě?" musela jsem se zeptat. Prostě musela, ,,ty se nevidíš co? Jste si totožné jak dvojčata ale ona je mladší" odpověděl. Nechala jsem to být s tím že se nad tím zamyslím.

Skočili jsme do vody a já zůstávala pod hladinou a nechávala Neta se bát. Jenomže voda mě nenadnášela. Nesla mě ke dnu kde kolem mě udělala ovál a já mohla dýchat. Své pocity jsem okamžitě změnila na můj normální pocit když plavu.

Zjistila jsem to. Eywa pracuje s mými pocity a podle toho se chová voda. Je to sice divné ale je to tak. Když jsem vyplavala ze dna tak jsem se vůbec nevydýchávala protože jsem se nadechla když jsem kolem sebe měla vzduch.

Sourozenci. Asi sourozenci byli už před námi a čekali na nás. Doplavali jsme k nim a já měla chuť být rychlá což Eywa rozpoznala a rozrážela vodu která by mě jinak brzdila. Udělala jsem kolem nich kolečko a zařadila se do zadu.

Po nějaké době se přidal kamarád toho kluka. Ta holka totiž neměla obličej vypovídající že by ho ráda viděla.

Plavali jsme k nějaké skále od které jsme si dali závod k vesnici. Nebyla ani moc daleko ani moc blízko. Byl tak akorát. Všichni jsme se postavili vedle sebe a na start se potopíme.

,,Start" odpočítal kluk a my vystartovali. Neteyam, Lo'ak,Kiri a Tuk zůstali vzadu a koukali na nás. Doufala jsem že to vyhraju a že uvidí že holka která vyrůstá v lese je srdcem pořád to co je.

Eywa moje pocity rozpoznala a zase mi rozrážela vodu. Díky tomu jsem získala značný náskok a vyhrála jsem. Hned potom co jsem doplula do cíle se kolem mě začala motat Ilu. Když jsem si vybalovala našla jsem knížku o klanu Metkayna a u toho jsme teď byli.

S Ilu jsem se spřátelila a nabídla mi abych si na ní sedla. Spojila jsem se s ní a nasedla. Ilu jela tak jak jsem chtěla takže to bylo super.

Kluci a Holka se divili že si mě našla Ilu tak rychle ale nakonec to nechali být. Taky se nám představili takže jsem zjistila že jsou to Rotxo, Ao'nung a Tsireya. Potom se už stmívalo takže byl čas jít domů. Rozloučili jsme se a já se rozloučila s Ilu a vešla jsem spolu s ostatními do marui. Potom byla večeře a po večeři jsem šla spát. Musím říct že postele mají pohodlné.

A máme tu další díl! Dneska je to 586 slov a uvidíme se zase zítra.
Votes&coment
Potěší
💙

No takKde žijí příběhy. Začni objevovat