💙~ XIV. část~💙

97 8 4
                                    

Překvapivě mě nechali spát až do rána. Nebo spíš jak řekl Net ,,Ráno? Víš že zachvíli je oběd že jo?"

Každopádně teď jsem u sebe v pokoji a vybírám si sukni protože je oslava včerejšího závodu.

Konečně jsem nějakou vybrala. No nebyla to úplně sukně ale spíš šaty.


Vzala jsem si je a ještě upravila vlasy a mohla jsem jít. V marui ještě byla Kiri jinak byli všichni už na oslavě.

,,Páni vypadáš skvěle" ozvala se Kiri po chvíli co jsem čekala. Otočila jsem se abych viděla jak vypadá ona ,,Ty taky" pochválila jsem ji a šly jsme.

Oslava byla vidět už z dálky a po chvíli se k nám připojila Reya v nádherné sukni.

Oslava už žila a když mě vyděli tak mi začali chodit gratulovat k vítězství. Pořád jsem opakovala že to byl normální závod ale Reya mi pak vysvětlila že tady to bylo poprvé.

Potom se šlo tančit. Teda někdo šel tančit. Já jsem si šla po pití a po chvíli se ke mě připojil Lo'ak že potřebuje pomoct.

,,Tak s čím chceš pomoct?" Zeptala jsem se když jsme si sedli ,,No chtěl bych Tsireyu vyzvat k tanci ale bojím se že odmítne" ,,aha. Jediné co ti poradím je abys za ní šel" ,,vážně?" ,,Budeš radši hrdý na to že si ji pozval a nebo budeš litovat žes to neudělal" ,,jo máš pravdu" odpověděl a zvedl se.

,,Am půjdeš si se mnou zatančit?" Zeptal se po chvíli někdo za mými zády. Ten někdo byl Neteyam a musím říct že jsem byla červená asi až na prdeli a že mu to hodně moc slušelo ,,Jasně moc ráda" odpověděla jsem a šla s ním na parket.

Zastavili jsme se a zrovna začala hrát pomalá písnička. Za krk jsem mu dala ruce a on ty své položil na mé boky. Tancovali jsme a v ostatních co tančili jsem zahlédla Reyu a Lo'aka.

Když píseň skončila tak jsem si šla pro pití a potom jsem si šla sednout do písku daleko od oslavy protože zaprvé nejsem ráda středem pozornosti a zadruhé už na mě toho bylo moc.

,,Co tady děláš tak sama?" Zeptal se mě někdo za zády. Tem hlas bych poznala kdekoliv ,,Nevím" odpověděla jsem.

,,Pojď něco ti ukážu" podal mi ruku Neteyam a já se zvedla a šla za ním. Mířili jsme do lesíka a to až doprostřed.

Byl tam strom hlasů. A musím říct že večer byl obzvlášť nádherný. S Neteyamem jsme se rozešli až k němu a pořád se nepouštěli daleko od sebe.

,,Víš musím ti něco říct" začal Neteyam a já se na něj podívala. V očích měl lásku a zároveň strach. Bála jsem se co příjde.

,,Od narození jsme spolu vyváděli a brali se jako bratr a sestra i když si do naší rodiny nepatřila, ale až teď jsem si uvědomil jednu věc. Je mi jedno jestli to mezi námi už nebude jako dřív ale už to nemůžu skrývat v sobě" začal a já se opravdu bála co příjde.

,,Miluji tě Tiro" dokončil to a ze mě spadli všechny obavy. Přistoupila jsem k němu a stiskla jeho ruku. Podíval se na mě a měl v očích obavy.

Místo odpovědi jsem k němu ještě víc přistoupila a spojila naše rty v jedny. Spolupracoval a když jsme se odtáhli protože jsme měli málo vzduchu tak se zeptal ,,Jak to mezi námi teď bude?" ,,Chodíme spolu" zeptala jsem se s klidem ale i strachem ,,Moc rád" odpověděl a zase spojil naše rty. Když jsme se odtáhli tak jsme už vyrazili zpátky.

Na oslavě už bylo málo lidí a to konkrétně všichni naši přátelé a Ao'nungova holka Amhul. ,,Kde jste  byli hrdličky" zavtipkoval Lo'ak ,,Ty máš co říkat" zpražil ho pohledem Neteyam a radši už mlčel.

,,Jdete hrát flašku?" Zeptal se Kamun. Je to jeden z těch kluků se kterými jsme se prali. S jeho nápadem všichni souhlasili a  od někud vytáhli vlašku.

( Pozn.a. idk kde se u na'vi vzala vlaška ale hodí se mi tam)

Všichni jsme si posedali do kroužku a šlo s hrát. Lo'ak točil jako první a padlo to na Ao'nunga s Neteyamem. Ao'nung mu zadal že mu musí Lo'ak vyskočit na záda a spolu musí takhle plavat. Musím říct že to bylo komické protože jim to nešlo.

Jako další to padlo na Reyu a Kiri. Reya chtěla pravdu tak se Kiri zeptala jestli se jí někdo líbí. Reya přikývla a musím říct že Ao'nunguv pohled byl k nezaplacení.

Potom to padlo na mě a Lo'aka. Vybrala jsem si úkol a to by nebyl Lo'ak kdyby mi nedal za úkol abych se líbala s Neteyamem.

A legenda praví že na líbání si budete muset počkat. Jinak bych vám chtěla říct že zachvíli se odpojíme od děje filmu. Dnes je tu 791 slov
Votes&coment
Potěší
💙

No takKde žijí příběhy. Začni objevovat