Tsireya se rozhodla že nám ukáže duchovní strom. Párkrát jsem o něm četla a viděla pár obrázků... Ale takhle velký? To bych teda nečekala.
Byl obrovský a skrýval se pod hladinou. Celý zářil a všichni jsme se hned napojili.
,,Ne. Tu rybu jsem chytila první" prohlásila mála holčička a rybu si tiskla pevně k tělu. ,,Ne já ji viděl první je moje" prohlásil chlapec a dívce chtěl rybu sebrat avšak se mu to nepovedlo.
Dívenka na něj vyplázla jazyk a vzápětí prohlásila ,,jestli chceš taky rybu tak si ji chyť" ,,dobře" souhlasil chlapec a připravil se do pózy. Dívenka se na něj koukala a ve chvíli kdy chlapec trefil svůj cíl začala jásat.
Pousmála jsem se nad tou vzpomínkou a odpojila se. Kiri měla záchvat a já byla poslední kdo se odpojil. Rychle jsme ji dostali do vesnice kde si ji už převzali dospělí.
******
Všichni jsme netrpělivě čekali kdy přiletí vrtulník. Bude tam Max a Norm a jejich přístroje. Podle mě to nemá cenu. Je tu tsa'hik a já.
Poludby mě to nechali zkusit mohla by být Kiri už dávno vzhůru. ,,Doufám že přiletí brzy" povzdechl si Neteyam vedle mě. Stejně jako všichni ostatní měl strach o svou sestru.
Nechtěla jsem být nijak sobecká a vím že to Norm s Maxem jistě dokážou ale i Ronal se tvářila že jim nevěří a byla by radši kdyby jsme to udělali my.
,,Určitě přiletí brzy" ujistila jsem ho a i sebe. Stoupla jsem si abych viděla dál a opravdu už tady byli. ,,Hele vrtulník" zakřičela Tuk čímž si získala pozornost nás všech.
Všichni jsme si stoupli a počkali až vrtulník přiletí. Když přiletěl tak z něj vystoupil Norm a začal nám podávat věci. Potom přišel Jake a s Normem se pozdravili.
Museli jsme čekat před marui a to že jsme tam byli dlouho. Všichni měli strach a já jsem prosila v duchu Eywu aby byla Kiri v pořádku.
Po nějaké době došla tsa'hik. Pobídla mě abych šla s ní. Tsireye dala misku aby do ní nabrala vodu.
Norm s Maxem odešli a my se pustili do práce. Vzala jsem si do rukou vodu a začala prosit Eywu. Voda se postupně dostávala do vzduchu a když byla ve vzduchu tak jsem ji rozdělila na obdelník pokrývající celé tělo Kiri.
Neteyam pov:
Měl jsem velký strach o Kiri. Před nějakou chvílí se místo Norma a Maxe ujaly léčení tsa'hik s Tirou. Na střídačku jsme nakukovali dovnitř a teď byla na řadě Tuk.
Nakoukla a pusa ji spadla dejme tomu až na zem. ,,Tira lítá s vodou" řekla nám Tuk a oči měla pořád vykulené. Věděl jsem o její schopnosti a taky vím proč si ji tam tsa'hik odvedla. Mám pocit že tsa'hik o tom daru věděla a taky si myslím že tsa'hik,Olo'eyktan,Tsireya a Ao'nung jsou její rodina protože je něco jako o rok starší Tsireya.
Poznám je podle přívěsků a taky podle toho že Tira nosí vždycky nůž.
Pov Tireneya
Práci máme už skoro hotovou. Voda je strašně kouzelná protože svítí. Kiri se už pomalu začala probouzet a když se probudila tak se asi vyděsila jelikož nad ní levitovala voda.
Vodu jsem přenesla do misky a pomohla Ronal uklidit. Všichni Kiri vítali že je zpátky. Potom ale došla za mnou ,,Děkuji ti že jsi mi zachránila život" řekla a objala mě. S Kiri jsme v lese mělo takové zvláštní pouto. Obě jsme byli jiné ale nikdy jsme k sobě vzájemnou lásku nenašly.
Čím dýl jsme ovšem byli tady tím víc se naše společné pouto trhalo na kousky.
Máme tu další kapitolu a to se zpožděním ale snad mi to prominete.
Dnes tu máme 607 slov
Votes&coment
Potěší
💙
ČTEŠ
No tak
Fanfiction,,No ták. Oba to chceme" vyřkla jsem tato slova a opravdu se na mě vrhnul. Kluk se kterým jsem zažila radost, smutek , nadšení , zlomení... Kluk který byl pro mě vše se teď chystal něco udělat. A až to udělá možná toho budu litovat ale taky možná ne...