info

54 1 5
                                    

!Tohle není kapitola!

!Přečíst!

Na vědomost se dává že:

*Rozvinuje pergamen*

Bude do konce prázdnin pauza ve psaní.

Ano v Červnu jsem nic nenapsala protože všichni známe učitele na konci roku.

O prázdninách tomu bude taky tak. Sice za to nebudou moct učitele ale za 1. Chci si trošku odpočinout protože je naprosto sprosté že 10 měsíců chodíme do školy a 2 měsíce jsme doma. Já osobně bych to dala 6/6. Samozřejmě by se to střídalo.

To byl první důvod.

Druhý důvod je ten že mě nenapadají žádné nápady co by se tam mohlo stát.

Ne to ne. Já mám nápady jak a co se tam stane ale nemám tušení jak to napsat a když už na něco příjdu tak o tom jsou dvě slova a potom odbočím k něčemu naprosto nepodstatnému. (moje češtinářka by mě za to zabila)

A jako poslední bych vám chtěla představit knihy které !možná! Budu psát.

Knihu si vyberete.

1. Mudla na to má malý mozek.

Harry Potter vtipy a vtipné situace ať už z doby pobertů, nebo vztahy mezi kolejemi.

2. Ta... Blacková?

Něco jako deník  Cassiopei Blackové ( vymyšlený charakter)

3. Proč jsem k sakru modrej?

Avatar- fakta,vtipy,vtipné události atd. Ve stylu deníku Y're (čtěte Yjre, vymylený charakter)

4. Znovu

Marcus&Martinus fanfikce o Isabell která byla s MM nejlepší kamarádka ale musela do Ameriky. Co když se do Trofors vrátí? (Pro ty co neví což si myslím že vás je hodně tak jsem Mmer, Isabell je vymyšlený charakter)

Pravděpodobně výjde

5. On zapomněl... Ona nezapomněla

Avatar- Y're x Neteyam

Neteyam odjel za oceán, válku přežije a po ní se vrátí. Ale co když zapomene na svou nejlepší kamarádku?

Tato kapitola bude ve všech mých aktuálně rozepsaných knihách takže kdo čte víc knih ode mě může hlasovat i tam. Pokud nikdo hlasovat nebude tak si vyberu já sama.

A nebyla bych to já kdybych nenapsala kolik tu je slov.

Dámy a pánové dnes tu máme 340 slov.

Vidíme se s velkou pravděpodobností až po prázdninách takže hezké prázdniny přeji všem.

Votes&coments
Potěší
💙

Ps :nezapomeňte hlasovat!

No takKde žijí příběhy. Začni objevovat