Time skip dva roky
(Pro ty co jsou líní počítat tak Tiře a Neteyamovi je 18, Ao'nungovi 19,Lo'akovi a Tsireye 17 a Tuk bude 11)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zítra mi bude 18. Hodně se toho za ty dva roky změnilo. Já a Neteyam spolu bydlíme a loni kdy jsme dělali zkoušky (už jsem zapomněla jak se tomu říká tak to budou prostě zkoušky) to dopadlo tak že já pomáhám Reye protože je budoucí tsa'hik a Neteyam je bojovník.
Lo'ak s Reyou a Kiri budou taky dělat za chvíli zkoušky protože jim bude 17. Lo'ak chce být bojovník, Reya bude tsa'hik a Kiri jí chce jako já pomáhát.
Možná si říkáte že bych měla být tsa'hik já když jsem starší než Reya a pocházím ze stejné rodiny ale já po uspěšném odmítání toho že bych měla být tsa'hik já, jsem jenom pomocník.
Vadí mi to? Ne tsa'hik být ani moc nechci.
Další novinka je že Tsireya s Ao'nungem... Vlastně i já máme bratra Akweye. Teď mu budou dva roky.
Teď čekám na Reyu protože spolu máme jít sbírat mušle.
,,Ahoj Tiro" uslyším za sebou a otočím se. Reya je tu.
,,Ahoj Reyo" pozdravila jsem ji a společně jsme se vydali na pláž. Je na ní vydět že opravdu dospěla. Na všech to jde vidět.
A ještě bych vám zapomněla říct že Ao'nung se spojil s Rini.
Mušle jsme měli nasbírané za chvilku tak jsme si zavolali Ilu a jeli na skálu která je kousek od vesnice.
Někdo by řekl že je to zcela obyčejná skála ale pravdou je opak. Když si tam člověk sedne je možné vidět jak se Pandora vzpamatovává z boje s nebešťany.
Jsou to sice dva roky ale mnoho organismů se ještě nevzpamatovalo.
,,A jak jde život" zeptala se Reya.
,,Ale jo jde to. Co ty?" Usmála jsem se.
,,Taky" usmála se taky.
,,Máš babu" řekla jsem a skočila do vody.
Jsme možná dospělé ale na tohle není člověk nikdy starý. Dávali jsme si babu ve vodě pořád dokola a po nějaké době si nás všimli kluci.
Pov Neteyam
S Ao'nungem, Rotxem a Lo'akem jsme jeli lovit za útes. Pořád se moc nemusíme ale někdy jsme spolu. Všimli jsme si že se něco děje poblíž nějaké skály.
,,Kdo to je?" Zeptal se Ao'nung.
,,Nepoznáš své sestry?" Uchechtl jsem se a rozjel jsem se k nim stejně jako všicbni ostatní.
Kolem mě zrovna proplula Tira a dala mi babu. Já jsem seskočil z Ilu rovnou k Lo'akovi a dal mu babu.
Time skip
Už je tma což znamená že já a Tira jsme plavali do naší marui a ostatní do těch svých. Možná jsme cestou zlobili ale to nesmíte vědět.
Pov Tira
V marui jsme si udělali salát a potom jsme si lehli do postele a jen se mazlili.
Time skip druhý den večer
Dnes byly zkoušky Kiri, Lo'aka a Reyi. Všichni dopadli výborně a za chvíli je obrovská oslava. Řeknu vám ale něco co si zatím nechávám pro sebe ale mám v plánu se na to zeptat.
Já si myslím že nám Kiri s Rotxem něco tají. Proč? Kiri se Spiderem jsou pořád kamarádi a Spider se prý zamiloval do jedné holky která tu byla s nebešťany a oni se poznali když zajali Spidera.
Prý se jmenuje Rebbeca Williams. Ale zpět k Rori (Rotxo+ Kiri). Oba mizí ve stejnou chvíli a navíc se oba chovají podezřele.
Uprostřed oslavy
Měla jsem pravdu! Rotxo Kiri políbil na vyvýšeném podiu když chtěl všem něco říct. Nebojte se. Já nebo Reya se postaráme o to aby Kiri měla výslech nejvyššího stupně.
Každopádně s Neteyamem jsme se teď vzdálili.
Děláme to na každé oslavě. Vždy odejdeme na nějakou chvíli do lesíka nebo na pláž. Teď to byl lesík.
(15+ což popisovat nebudu takže si to všichni domyslíme)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Právě jsem si jak největší idiot smazala to co tu bylo napsaný💀
Dnes tu máme 649 slov.
Votes&coment
Potěší
💙
ČTEŠ
No tak
Fanfiction,,No ták. Oba to chceme" vyřkla jsem tato slova a opravdu se na mě vrhnul. Kluk se kterým jsem zažila radost, smutek , nadšení , zlomení... Kluk který byl pro mě vše se teď chystal něco udělat. A až to udělá možná toho budu litovat ale taky možná ne...