💙~ IX. část ~💙

106 7 5
                                    

! Film jsem viděla asi 8x ale některé části si nepamatuji takže se omlouvám když to nebude sedět!

___________________________________________

Povídali jsme si na pláži a Lo'ak nám vyprávěl o tulkunovi který ho zachránil. Věřila jsem mu jenomže ostatní věřili Ao'nungovi,Tsireye a Rotxovi že je to zabiják.

Lo'ak se potom naštval a odešel. Když odešel tak jsem se zvedla a odešla. Naštěstí šlo vidět že mám dobrou náladu takže se nebáli. Šla jsem na pláž kde jsem si sedla do písku a přemýšlela.

Na to že s Tsireyou vypadáme úplně stejně už si zvykli a poznají nás podle oblečení. Párkrát jsme si vzali stejné oblečení a udělaly si srandu z ostatních. Bylo fajn mít někoho kdo vypadá úpln| stejně a vy si k němu vytváříte víc než přátelské pouto. Dalo by se říct sesterskè pouto.

Něco víc cítím i k Neteyamovi ale nedokážu určit co to je. Jeden bez druhého uděláme sotva pár kroků a máme stejný náramek který jsme si vyrobili v sedmi letech. Jsme někdy jak dvojčata ale každý jsme přesto jiný.

Náš humor pochopíme jen my dva a když se pereme tak by jste nedokázali určit jestli se pereme nebo si hrajeme tleskaví hru.

Když jsme se naposledy v lese prali já, Neteyam, Lo'ak a Ralu. Ralu byl nejlepší kamarád Lo'aka a byli spolu docela dost dobře sehraní. Když jsme se prali tak jsme zbyli jen my dva s Neteyamem a to vypadalo jak kdyby jsme hráli tleskací hru.

Ještě dlouho jsem přemýšlela ale potom jsem už musela jít na večeři.

Pov Neteyam

Lo'aka jsem dohnal a řekl mu že s ním potřebuju mluvit. Na Ilu jsme dojeli k jednomu kameni a sedli si vedle sebe s tím že nohy jsme spustili do vody.

,,Tak jaké téma chceš probírat" začal Lo'ak ,,Téma holky" koukl jsem na něj. Zrudl a to tak že byl místo modré červený ,,Jak jako holky?" byl trochu v rozpacích ,,No holky" odpověděl jsem a podíval se na něj ,,Myslel jsem že se ti líbí Tsireya" dodal jsem rychle a koukal se na svého mladšího bratra který by se nejraději právě propadl do země.

,,To je to tak poznat?" čekal jsem spíš že to vyvrátí ale když už tu jsme tak mu pomůžu. ,,Neboj ona nic neví" ujistil jsem ho a koukl se na moře. Bylo klidné.

,,A co ty a Tira?" zeptal se Lo'ak. Mohlo mě napadnout že se zeptá tak jsem raději mlčel. Neměl jsem v hlavě a v srdci urovnané co k ní vlastně cítím.

,,Haló, vím že mě slyší#" naléhal dál Lo'ak. ,,Tak fajn,fajn" začal jsem ho vnímat ale dál jsem koukal na moře. ,,Co by s ní mělo být?" zeptal jsem se a pohlédl na něj.

,,Tobě se nelíbí?" vytasil téma které jsem probírat nechtěl ale já to na něj taky vytáhl. ,,Nevím" odpověděl jsem a nasadil nerozhodný výraz. ,,Jak nevím?" vykulil na mě oči.

,,Ty nevíš co k ní cítíš? Ty jsi asi slepej" dodal a koukl na mě. ,,Když ono je to těžký. Jsme nejlepší kamarádi a chováme se k sobě jak ke vlastnímu dvojčeti a kdybych jí řekl že se jí miluju tak bych to mohl zakzit" vychrlil jsem ze sebe a svěsil obličej do dlaní.

,,Takže co k ní cítíš?" zeptal se mě Lo'ak a já se mu podíval do očí. ,,Poe yawne
slolu oer" (zamiloval jsem se do ní) odpověděl jsem a podíval se na moře.

,,Buďte kamarádi a až budeš připravený tak jí to řekni" poradil mi Lo'ak a stoupl si. Páni můj bratr mi dal poprvé užitečnou radu. ,,Pojď za chvíli bude večeře" podal mi ruku a pomohl mi vstát. Zavolali jsme si Ilu a doplavali do vesnice.

Skutečně už byla večeře. Dorazili jsme poslední ale to nevadí. Sedli jsme si na místa a pustili se do jídla. Byla ryba, ostatně jako vždy od té doby co tu jsme.

Po večeři jsem zalezl do pokoje a šel si lehnout. Pokoj už mám naštěstí sám protože Tuk a Kiri mají teď společný pokoj místo mě s Lo'akem.

Chvíli jsem přemýšlel a pak upadl do říše snů.

Máme tady další kapitolu a to konkrétně s 700 slovy. Také bych vás chtěla upozornit že další kapitola bude zase z pohledu Tiry.
Votes&coment
Potěší
💙

No takKde žijí příběhy. Začni objevovat