Ben geldimmm 😙
Oylar verilsin, yorumlar yapılsın aşkolarrr 💕
Normalde akşam atacaktım bölümü ama oruçta vakit geçirin diye atmak istedim şimdidenkdkd
Bir de lütfen bölümlerin gidişatı, karakterler, olaylar, gelişmeler hakkında fikirlerinizi söylerseniz çok makbule geçer vallahi djsjsk
Sizlerin fikirlerini merak ediyorum 🫵💓
•
"Üzüyorum seni?" diye mırıldandı kendi kendine, buna inamayarak.
Alayla güldüm, oradan bakınca içimden bir dansöz çıkacak gibi mi duruyordum?! "Sence?"
Başını usulca salladı, "Anladım ne demek istediğini, ne hissettiğini." Uzaklaşıp giderken, "Bir sonraki gelişimde üzmeyeceğim." dedi gür sesiyle.
O arkasını dönüp giderken, duymadığını bilmeme rağmen, "O kadar emin olma..." diye fısıldadım.
•
Eve gelip, bir şekilde akşamı ettiğimde düşüncelerimin içinde boğuluyordum. Vasiyetten bahsetmişti. Anasından, babasından, konaktan söz etmişti fakat söylediklerinden anlaşılabilir mantıklı birkaç cümle bile çıkmıyordu.
Yemeğimizi yemiş, odada hep beraber oturuyorduk. Ezel ağabeyiğimin gece eve gelmediği günlerden biriydi. Buna kimse takılmadı yine de. Yaman ağabeyim her seferinde onu haşlasa da alışmadık götte don durmuyordu işte. Yine gidiyordu ayakları o yere.
"Tarladan yevmiye almakta zorluk çekiyormuşsun ağabey. Bizim oraya sorsam mı bir, günlük açığı var mı?"
Yaman ağabeyim yorgunca, "Bilmiyorum Çakır bilmiyorum. Yıllardır çalıştığım yer emeğimin karşılığını vermiyor haftalardır. Çıksam diyorum, ayıp mı etmiş olurum emin değilim."
"Ne ayıbı ağabey, herkes evinin geçimini düşünmek zorunda. Sen bir çıkma daha bakalım. Ben sorup soruşturayım, bulduğumda çıkarsın." dedi Çakır ağabeyim düşünceli şekilde.
Yaman ağabeyim başıyla onayladı. "Gazel, seninle de şu evlilik konusunu konuşalım artık." Sıkıntıyla başını önüne eğdi. Biliyordum, evlenmemi gram istemiyordu fakat bildiğim başka bir şey daha vardı ki, o da her kızın baba evinde misafir olduğuydu. Bu yüzden kadere isyan etmeme lüzum yoktu. "Kaç zamandır bir el atamadım ama haber yollayanlar çok oldu. Aralarından en iyi bildiğim Celal var. Has adamdır, çalışır, kazanır kendi halinde. Ben ona kefilim, isterim onunla evlenmeni ama bir söz verdim sana. Görüşüp olmaz dersen de, sözünün üstüne söz söylemem."
Ne diyeceğimi bilemedim. Ağabey ben Yusufhan'dan haber bekliyorum mu diyecektim? Direkt hayır desem, tamımadan reddetmemi sorgulayacaktı. Bir süre sessiz kaldım, daha sonra mecburen, "Senin kefil olduğundan şüphe etmem ağabey ama ne diyeceğimi bilemedim şimdi. Görüşsem, laf söz olur başımız ağrır." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli'kanlım (+18)
Romance"Serçeler ağlarsa ölürmüş Yusufhan. Seninle dolu dolu yaşamak istiyorum, öldürme beni olur mu?" • Damarlarında delilik akan adamın serçesi olma hikayem. Başlangıç tarihi: 05.03.2023