18. Bölüm: "Düğün"

7.8K 603 8
                                    

Ben geldiiiim 🥺🥺🤍

Yine saati önemsemeden yazar yazmaz atıyorum sjks (01:15)

Biliyorum sizi biraz beklettim. Maalesef hayatımın yoğunluğundan ve yaşadığım depresiflikten günlerdir ite kaka ancak yazabildim 🥲

Vizelerim başlayacak, dua eder misiniz 🥲🫵💗

Bölüm güzel oldu güzell bilesiniiiiz 🥺 Yalnız abdest almayı unutmayın, günahı bana kalmasın ramazan ramazan fjkskdk

Size bir şey sormak istiyorum, sizce kapak güzel mi, yoksa değiştirmeli miyim???

Yorumlarınız, düşünceleriniz, keşke şöyle olsaydı dediğiniz her sahne benim için çok önemli 💗

📣 Önemli 📣 Oy sınırı 350! Lütfen esirgemeyin 🫂

Aynadaki aksime baktığımda, duygu yoğunluğu ile gözümden bir damla firar etti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aynadaki aksime baktığımda, duygu yoğunluğu ile gözümden bir damla firar etti. Karar kıldığım gelinlik öyle çok içime sinmişti ki, Yusufhan'ın beni gördüğündeki tepkisini hayal bile edemiyordum. Zarif inen eteği, uyum sağlayan ensemdeki topuz ve tülden duvağım benim gözümde olabileceğin en güzelleriydi.

Dün gece büyük bir kına gecesi yapılmıştı konakta. Maşallah köyün bütün halkını davet ettikleri gecede, ben kaybolsaydım kimse yokluğumu farketmezdi bile. Narin teyzenin kaçıncı olduğunu saymadığım kayınvalide pozları ile avucuma altın koyması eminim ki kadınlar arasındaki dedikodu kazanında kaynatılacaktı.

Yusufhan'ı ise gelinlik baktığımız günden sonra hiç görmemiştim. Köy mektebinin bahçesine güzel bir ortam hazırlayarak, köyün erkeklerini toplayıp eğlence düzenlemişti. Nasıl oynadığını, endamını öyle merak etmiştim ki...

Ben de dahil, herkes dün kurtlarını bir güzel dökmüştü. Karşıma kimlerin geçtiğini bir süreden sonra takip edemeyen gözlerimin uykusuzluktan isyan etmediğine şükrettim. Leyla ve ağabeylerim ile yaşadığım duygusal anlar zihnimde yerini korurken, bir yenisinin daha eklenecek olması kirpiklerimin kurumasına mani olacaktı.

Kulağımı davulun ritmik sesi doldururken, terleyen elim ile gelinliği sıktım. Birazdan evden çıkacaktım. Ve o andan sonra artık bu evdeki sürem dolacaktı. Bugünün elbet geleceğini bilsem de, üzülmeme engel olamıyordum. Ezel ağabeyimin lüzumsuz çenesini bile özleyeceğimi söyleseler inanmazdım ama onu bile özleyecektim. Dünyanın en kötü insanı bile olsa, canımdan kanımdandı sonuçta.

 Dünyanın en kötü insanı bile olsa, canımdan kanımdandı sonuçta

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Deli'kanlım (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin