Opgedragen aan Telma, nu een ster in de hemel, vroeger een roste flits van kracht.❤️🐱
______________________________________________________________________________Het regende. De katten van de Donderclan stonden rond een lichaam, het mooie, roste lichaam van Telma was nu doorweekt en slap. Zachtpoot jammerde.
"Dat ze mag rennen met de Sterrenclan." Miauwde Zonnestaart. Braamster sprong op de Hogesteen. "Ze heeft niet lang geleefd bij ons, maar ze zal toch worden geëerd, zoals we dat doen met alle oudsten en gevallen krijgers!" De krijgers pakten het lichaam op, en Zachtpoot volgde.
"Waar wil je dat haar lichaam wordt gelegd?" Miauwde Keverklauw. Zachtpoot keek rond, ze knikte naar een mooie bloesemboom. "Daar, onder die Bloesemboom." De krijgers knikten en legden Telma naast het graf neer, ze graafden een mooie kuil en legden haar erin. Zachtpoot stampte het zachtjes aan en bleef zitten. De krijgers lieten haar alleen.Een tijd later
Het was gestopt met regenen. Zachtpoot snikte. Ze keerde terug naar het kamp waar ze Kwiklicht tegen kwam. "Rust maar wat, morgen gaan we gevechtstraining doen." "Oke," mompelde Zachtpoot, ze wandelde naar het leerlingenhol en viel met een plof in haar nest.
Wolfhart keek door de ingang van het leerlingenhol en zag Zachtpoot slapen; Hij glimlachte. /Ik zal je beschermen, tegen die bruut, Zachtpoot./ Hij keerde Zachtpoot de rug toe en wandelde het kamp uit.
_______________________________________________________________________________
217 Woorden, lol dat is wel heeeeeel weinig.
Maar ik wou jullie niet laten wachten dusss hier is een nieuw hoofdstuk!
Groetjes, Hollyleaf🐱🐈⬛🍃
JE LEEST
Roxy's Verlangen
Fanfic"Als de tijger de zon aanraakt zal de wolf uit de schaduwen verschijnen en de lynx doen ontwaken." Dit boek bevat LGBTQ+ katten, dus als je hier tegen bent raad ik je dit boek vooral af. Als je haatcomments gaat schrijven over dit onderwerp zal ik d...