7

724 61 3
                                    

ნამჯუნის პოვ:
კარები შეაღო, ოთახში შევარდა და
გოგოსთან დალაპარაკება სცადა.. მაგრამ ამაოდ, გოგოს აშკარად არ ესმის მისი,  გუკს სახეზეც კი არ უყურებდა, უბრალოდ ფანჯარაში იყურებოდა, არანაირი რეაქცია...

- გთხოვ გამომხედე...რა ჯანდაბა გჭირს... აქ რომ გოგო იყო სად წაიყვანეს, ან რა გითხრეს აღარ გახსოვს? *აჯანჯღარებდა გუკი მაგრამ მის სახეზე არანარი რეაქცია არ გამოიხატებოდა..* ჯანდაბა ამოიღე ხმა! წადი შენიც!
- ჯონგუკ წამოდი კამერები შევამოწმოთ და ექიმს გავესაუბროთ. ასე უბრალოდ დროს კარგავ!

ექიმის კაბინეტისკენ გავიქეცით და ვხედავთ ბიჭს რომელიც აშკარად მეცნობა... მომღიმარი და თბილი მზერა მოგვაპყრო.. რაღაც არ მომწონს ეს ბიჭი...

- ჯონგუკ?! ახლა ჰომ შენი ცვლა არ არის, შეგიძლია წახვიდე.
-  ვიცი რომ ჩემი ცვლა არ არის, ნანოსთან მოვედი რაღაცის შესათანხმებლად, მაგრამ ის იქ არ არის და პოვნაში უნდა დამეხმარო..
- რას ნიშნავს არ არის? *წარბები შეკრა ბიჭმა და ჩვენსკენ დაიძრა*
- იმას ნიშნავს რომ არ არის! ამდენი დრო არ მაქვს! ყურადღება რომ მიგექციათ ეს არ მოხდებოდა..! *კბილებში გამოცრით თქვა ჯონგუკმა*
- ნანო.. ის.. კარგად უნდა იყოს.. *ხმის კანკალით თქვა უნვომ*

ვამჩნევდი გაბრაზებას ჯონგუკს სახეზე.. აშკარად არ მოსწონს ეს უცნაური ტიპი.

- ზუსტად კარგად უნდა იყოს ამიტომ კამერები შეგვამოწმებინე და ყველას ჰკითხე, ჰომ არ უნახავთ რამე. *მიუგო გაღიზიანებულმა გუკმა*

გაიქცა დერეფანში და ყველა ოთახს ამოწმებდა გზადაგზა..

- გუკ ასე ვერ ვიპოვით, ტყუილად წვალობ! თან ჯუნ ჰი უბრალოდ აქვე არ დამალავდა.

გუკმა ტელეფონი აიღო და ჯონგინთან დარეკა.

- ჯონგინ! ჯანდაბა! ჯუნ ჰიმ ნანო გაიტაცა და მოკვლას უპირებს!
- რა? ჰომ ვუთხარი რომ თავი დაენებებინა!
- შენი სიტყვების გამო მოხდა ეს ყველაფერი! თუ ნანოს ცოცხალს და უვნებელს ვერ დავიბრუნებ, ვფიცავ, ორივეს სიცოცხლეს გამოგასალმებთ!
- დამშვიდდი და აქ მოდი!
- მაგდენი დრო არ მაქვს, სასწრაფოდ შეამოწმე ჯუნ ჰის ადგილმდებარეობა, ჯიპიესი ისევ თუ აქვს თან...
- არ მგონია მაგრამ შევამოწმებ..
- დროზე!
- აი! ვიპოვე! ალბათ დაავიწყდა მოხსნა.. მისამართს გამოგიგზავნი და წადი. გუკ იცოდე რაც არ უნდა იყოს, ჯუნ ჰის არაფერი დაუშავო.. გთხოვ..
-  ვერ შეგპირდები!

მხოლოდ ჩემი..Where stories live. Discover now