10

714 57 3
                                    

- ნანო! გონზე მოდი გთხოვ! ჯინ.. რა სჭირს...?

ჯუნგუკი ნანოს წინ იჯდა და მის გონზე მოყვანას ცდილობდა..

- შოკი აქვს.. მგონია რომ ის მოხდა რასაც ფსიქოლოგიურად დიდი ხანი ებრძოდა..
- ანუ მისი მეორე პიროვნება..?
- ზუსტად.. მისთვის მტკივნეული იქნება, მის გვერდით უნდა იყო.. ის ქალი მკვდარია?
- კი.. ახლა ნამჯუნის იმედი მაქვს... მან უნდა გვიშველოს, თორე ნანოს კარგი დღე არ დაადგება..
- ღმერთო მის თავს ძალიან საშინელება მოხდა..
- ჰო.. ასე რომ ახლა ჩემს სახლში იცხოვრებს და იმ საშინელ ადგილას აღარ წავა..
- ჯონგუკ.. პრობლემები რომ შეგექმნას?
- არ შემექმნება.. თუ რამეა ნანოს ხელს მოვკიდებ და ისევ ესპანეთში გადავალ საცხოვრებლად.
- მანდ ისევ მაფია, ღმერთო ჯონგუკ.. როდის უნდა განერიდო შავბნელ ცხოვრებას..
- ახლა მრავალფეროვანი მაქვს?
- ახლა იმათ მაინც კლავ ვინც თვითონ მკვლელი და ნაბიჭვარია..
- მაფიაშიც არ მომიკლავს არავინ უსამართლოდ..
-  ჰო მაგრამ ეგ უფრო შავბნელი სამყაროა.. ყოველ წამს შეიძლება მოგკლან.. აქ კი უფრო უსაფრთხოდ ხარ შენ თვითონაც გუკ..
- ჯინ რა გინდა რომ ნანოზე უარი ვთქვა და მივატოვო?
- არა გუკ, ძლივს ვიღაც შეგიყვარდა და ძლივს ბედნიერება იკითხება შენს თვალებში, პირიქით გაუფრთხილდი და მასთან ერთად იყავი მუდამ! უბრალოდ სიყვარულს ნუ დანებდები და ისე ყლესავით ნუ მოიქცევი რომ ნანოს და შენი სიცოცხლეც საფრთხის ქვეშ დააყენო.!
- გ..უუკ.

უეცრად ოთახში ნანოს ხმა გაისმა..

- ნანო?! კარგად ხარ?

გუკი მასთან მივარდა და ჩაეხუტა..

- გუკ.. მარ..თლა მო..კვ..და?

ნანოს ცრემლები ერთი მეორეს მიყოლებით სცვიოდა..

- ნანო დამშვიდდი..
- ჯონგუკ.. მე ეს გავაკეთე ჯონგუკ..

ჯონგუკის პოვ:
ატირებული, ადგა მოვიდა და ჩემს წინ დაეცა..
ვერ დავიცავი, ამისგან ვერ გადავრჩინე.. ბოდიში ნანო..

- ის რის გამოც მთელი ცხოვრება ვიტანჯებოდი.. რასაც მთელი ცხოვრება ვებრძოდი.. მე ეს გავაკეთე, მე ის გამოვუშვი..

მხოლოდ ჩემი..Where stories live. Discover now