22

629 49 43
                                    

ქამარი გაიხსნა და შარვალიც მას მიაყოლა.. გაფართოებული თვალებით ვუყურებდი..

- ძალიან დიდია ჰომ?

ბოლო ხმაზე იცინოდა, დამცინოდა.. მე კი ვერაფერს ვაკეთებდი და თავს უდიდეს არარაობად ვგრძნობდი.. ამის გამო კი მთელი გულით ვტიროდი..
საცვალი გამხადა და ფეხები გამაშლევინა.. ენა კლიტორზე აატარა და კბენა დაიწყო... ბოლო დონემდე ვკვნესოდი.. მოულოდნელად ენით შემოიჭრა ჩემში.. საშინელი გრძნობა დამეუფლა, სიამოვნების და ტკივილის.. საოცრებებს აკეთებდა.. ენას ჩემს ვაგინაზე დაასრიალებდა, მკბენდა, მკოცნიდა..

- რა გემრიელია, ვერ ვძღები პატარავ! ახლა ჩემს ბიჭსაც უნდა სიამოვნების მიღება..

მისი დიდი ორგანო ხელში აიღო, რამოდენიმეჯერ დაანძრია და
ჩემში ძალიან სწრაფად და უხეშად შემოვიდა, ძალიან მტკივნეული იყო... ბოლო ხმაზე დავიყვირე...არც იმას ეცადა რომ მის ზომას შევჩვეულიყავი, პირდაპირ ცხოველურად დაიწყო მოძრაობა, არც ის ახსოვდა რომ ჩემთვის პირველი იყო და ნაზად უნდა მომპყრობოდა.. თან მკერდზე მიჭერდა ხელს.. ისეთი ძლიერია ვერც კი ვეწინააღმდეგებოდი, ძალაც აღარ მქონდა, როცა ჩემში ძალიან ღრმად ჩაეფლო, და მიხვდა რომ ეს ძალიან მტკივნეული იყო, გაჩერდა.. არ მყოფნიდა, მტკიოდა კიდევ მინდოდა.. ის ამას ხვდებოდა მაგრამ არ აინტერესებდა.. საწოლზე მიმაბა, თვითონ კი კმაყოფილი მიყურებდა..

- ჯონგუკ გთხოვ.. მეტკინება, უფრო მეტკინება, გთხოვ..

ისეთი შავი და ბნელი თვალები მიყურედა.. არ აინტერესებდა, არ ვაინტერესებდი.. თითქოს იმ სიტყვების მერე, რაც ვუთხარი მაინც ვერ მშვიდდებოდა.. კოცნებით დაბლა ჩავიდა, კლიტორზე ენა გადაატარა,  შემდეგ კი თითებით წვალება დაიწყო.. ეს ცოტა არ იყოს.. მსიამოვნებდა.. მისი თითები.. ისეთი სწრაფი და მოქნილი იყო... ვკვნესოდი, ვკვნესოდი, ის კი უფრო და უფრო აჩქარებდა...უფრო და უფრო ღრმად შემოდიოდა...

მხოლოდ ჩემი..Where stories live. Discover now