ჯონგუკის პოვ:
ნანოს ყველა ნაბიჯს ვუყურებდი ტელეფონით.. კამერებია ჩემს სახლში, ყველგან.. ისეთი სასოწარკვეთილი და საყვარელი იყო ამ მომენტში... ღმერთო როგორ მინდოდა უფრო მეტი გამეკეთებინა, უფრო მეტად მეგრძნო.. აჰჰ.. მასზე რომ ვფიქრობ, შარვალშივე ვათავებ.. რამდენი ხანია მასზე ვოცნებობ.. ჩემი ცოლია მაგრამ ნორმალურად ჯერ კიდევ ვერ ვეხები.. დღეს ვაწვალე ეს კარგია, ცოტა ჩემი თავიც დავიკმაყოფილე.. საცვალი რომ ავიღე, მისი სახე ისეთი სასაცილო იყო.. რას ვუპირებ ამ საცვალს? ვიბრატორი უნდა დავაყენო როცა გამაბრაზებს.. აჰჰ მისი კვნესა.. მისი სხეული.. მაგიჟებს მინდა ბოლომდე შევიგრძნო.. ჯანდაბა ვფიცავ როცა დრო მოვა, ისე გავჟიმავ რომ 1 კვირა ვერ გაიაროს!
მისი ტრაკი, მისი ბარძაყები.. მკერდი.. აჰ როგორ მიწვევს.. როგორ ვცდილობ რომ მისი სურვილის წინაააღმდეგ არ წავიდე..რაც შეეხება მინ ჰოს.. ის მოვკალი და ჯონგინი პოლიციას ჩავაბარე.. ცოტა გული მწყდება მასზე, მაგრამ რას ვიზამთ, ტრაკი ვერ დააყენა ერთ ადგილას! ჯუნ ჰი მშვენივრადაა იუნგისთან, მამამისმა კი ვერ მოისვენა! მისი მოკვლა არ მინდოდა, ამიტომაც მადლობა თქვას, რომ იოლი გზა ვამჯობინე დასასჯელად..
და ახლა რას ვაკეთებ? ნანოზე ვანძრევ.. ცუდად ვარ, ასე არავის გამო არ ვყოფილვარ.. არ მყოფნის მეტი მინდა, ნანო მინდა, მისი სხეულით მინდა დავტკბე ფონად კი მისი კვნესის და სიამოვნების ხმა მესმოდეს.. ჩემს ცოლთან ერთად ამის გაკეთება რატომ არ შემიძლია ამიხსენით, რატომ! როგორ მაწვალებს.. მეც ასე ვაწვალებ!
მის თავმოყვარეობას შევლახავ როგორც თვითონ, და ვაიძულებ თავის თავი თვითონ დაიკმაყოფილოს, როგორც ამას მე ვაკეთებ!***
- ჯინ... სუბინი მოვიდა გახსოვს ჩემი მეგობარი?ჯინი მინასთან ახლოს მივიდა და საშინელი მზერით დაუწყო ყურება.
- რას ნიშნავს მოვიდა?
- ჰო რა იყო.. ახლა თავიდან არ დაიწყო რა..
- უკან წავიდეს.
- აჰ კარგი რაა, ამდენი წლის შემდეგ პირველად უნდა ვნახო.
- არ მაინტერესებს!
- ნერვებს ნუ მიშლი ჯინ!
- შენ თვითონ მიშლი პატარა გოგო, იცოდე მაგრად ინანებ!
- რითი მანანებ აბა?
- გაჩვენო?
- მიდი მაჩვენე!
YOU ARE READING
მხოლოდ ჩემი..
Fanfictionის შემთხვევით გავიცანი.. მე ის უნდა მომეკლა.. მაგრამ.. შემიყვარდა.. ჩემი გახდა.. მხოლოდ ჩემი..