20

628 45 20
                                    

ჯინის პოვ:
სახლში მოწყენილი ვიჯექი როცა ზარის ხმა გავიგე. კარი გავაღე და მინა დავინახე.
უჟმური სახე მივიღე და ისე ვკითხე.

-  რა ხდება?
- სახლში არ შემომიშვებ?

თავისი სქელი და სექსუალური ტუჩები გადმოაბრუნა და საყვარელი სახით შემომხედა.

- შემოდი.

მეც შევიპატიჟე.

- ჯინ.. მაპატიე გთხოვ, ზედმეტი მომივიდა, მასეთი არ მგონიხარ, მართლა.. ჰომ იცი არა, ძალიან მიყვარხარ და არ მივცემ იმ ძუკნას იმის უფლებას, რომ ჩვენი ურთიერთობა დაანგრიოს.
- მინა თუ არ მენდობი ასეთი ურთიერთობა არ იქნება კარგი.

დივანზე დავჯექი.

- არა! არა, არა და არა! მე შენ ყველაზე მეტად გენდობი ჰომ იცი..

ამოღებული მაიკა და ქვედაბოლო ეცვა.. ჩემთან მოვიდა და კალთაში ჩამიჯდა..
ვგრძნობდი როგორ იღგზნებოდა ჩემი სხეული..

- გთხოვ ჯინ..

ყელთან მოვიდა და ჩამჩურჩულა.. ისე სექსუალურად და გამომწვევად იქცეოდა.. ჩემს ზემოდან მოექცია და პირდაპირ ორგანოზე დამაჯდა..

- ააჰ მინა..
- რა იყო მამიკო?
- ნუ მიწვევ!
- ამ ჯერად ჩემი დროა ბატონო ექიმო!

ქამრის გახდა დაიწყო, მე კი ყელში ვკოცნიდი..
შარვალი გამხადა და ამასობაში მე მაიკა მოვაცილე სხეულიდან.. ისეთი მკერდი აქვს.. მხოლოდ მისი ყურების დროს შემიძლია გავათავო.. მკერდის ზელა დავუწყე, მან კი საცვალი გაიხადა და ჩემს ბიჭუნას დააჯდა..

- ააჰ... ჯინ რამხელა გაქვს!

ბოლო ხმაზე ამოიკვნესა და მოძრაობა დაიწყო..

- მიდი, მამიკოს გამო უფრო ძლიერად!

უფრო ღრმად დავსვი რაზეც, უკვე კვნესა, კი არა, ყვირილი დაიწყო! ნელნელა მოძრაობდა მაგრამ შემდეგ ბარძაყებზე ხელი მოვკიდე და ავასწრაფებინე.. ეს გოგო მაგიჟებს.. ასე არავისზე ვყოფილვარ, მისი სახე, შინაგანი და გარეგნული სილამაზე, ქმედებები, სხეული.. ყველაფერი მაგიჟებს.. ამდენი წლის მანძილზე ასე არავისზე ვყოფილვარ..  მინდა მოვუფრთხილდე.. მინდა სულ მყავდეს, სულ ჩემი იყოს და არასდროს დავკარგო..

მხოლოდ ჩემი..Where stories live. Discover now