Rozdział 3 - O kurwa jaki on jest ładny..

1K 15 10
                                    

Wczoraj wieczorem odpaliłam jeszcze live po tym jak wróciłyśmy jakoś o 18. Na moim live działo się w chuj dużo. Biłam się z Werą poduszkami, a na to patrzało ponad 7 tysięcy ludzi w tym właśnie całe 2115 i Gombao, jeszcze Solar i  Lanek. Nie wiem co się odpierdoliło, ja pierdole, Wera też jest w totalnym szoku.

Obudziłam się rano od budzika o 8:00. Zlazłam z łóżka i poszłam od razu obudzić Werę, bo jej to wczoraj obiecałam. Zrobiłam z buta wjeżdżam i wskoczyłam na nią.

- KURWA. - Wypowiedziała te super piękne słowa od razu po tym jak poczuła na sobie mój ciężar.

- Jak ładna to pozdrów! - Krzyknęłam jej do ucha, aby bardziej ją wybudzić.

- POZDRAWIAM KURWA.

- Aha? Wstawaj już, jest 8 rano. Ja idę się szykować, widzę cię uszykowaną za godzinę przy drzwiach wyjściowych i wyjdziemy do windy razem. - Powiedziałam, że do windy, bo mieszkamy w bloku na piątym kurwa piętrze.

Wróciłam do pokoju i od razu podeszłam do szafy i porozglądałam się i wybrałam jakieś ubrania, czarny skomplikowany top, zajebiste spodnie i zwykłe białe skarpetki ze znaczkiem nike za kostki. Poszłam do łazienki załatwić swoje potrzeby, po tym spuściłam wodę i umyłam ręce oraz zęby. Postanowiłam wstawić story na ig.

Po wstawieniu dostałam powiadomienie o polubieniach mojej story i jedna wiadomość prywatna

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Po wstawieniu dostałam powiadomienie o polubieniach mojej story i jedna wiadomość prywatna.

DM instagram

33tadeo: Chcę wiedzieć o co chodzi z tą ścianą w twoim pokoju.

33tadeo: I pięknie dzisiaj wyglądasz ;)

- O kurwa! - Krzyknęłam z wrażenia, aż moja zjebana przyjaciółka wbiegła do łazienki, w której w tej chwili przebywałam.

- CO SIE STAŁO? - Zapytała zdyszana.

- Patrz. - Pokazałam jej wiadomości od tzw. 33tadeo.

- Odpisz po prostu, opowiedz mu. Spokojnie nawet nie wygada, na pewno, znam go. Potem ci opowiem. Musze siku. - Usiadła na miejscu do robienia siku, a ja wyszłam pisząc do Tadeusza.

DM instagram

33tadeo: Chcę wiedzieć o co chodzi z tą ścianą w twoim pokoju.

33tadeo: I pięknie dzisiaj wyglądasz ;)

worti_: Dziękuję bardzo i już Ci opowiadam

worti_: Często miewałam ataki paniki i załamania psychiczne, teraz jest już lepiej i nie mam ich, no chyba, że bardzo się czymś stresuję to odlatuje w inny wymiar i zaczyna dziać się takie coś jak nadmierne myślenie. Do głowy przychodzą mi z tego powodu bardzo głupie pomysły, wtedy był to taki pomysł by iść kupić czarny spray i trochę sobie zniszczyć ścianę w pokoju. Także taka to historia w skrócie.

MAŁA - Kinny ZimmerOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz