22. Bölüm

5.2K 456 585
                                    

Merhabalar Yürek Ateşi ailesi,

Bir yeni bölümle daha karşınızdayız.

Buraya, Xezal ve Merxas için "🤍" emojisini bırakabilir misiniz?

Lütfen oy vermek, paragraf yorumları bırakmak unutulmasın.. Bu bölümdeki yorumlarınızı ve tepkilerinizi çookk merak ediyorum^^

Yeni bölüm sınırı; 300 oy ve 500 yorum.

Bölümden sonra her zamanki gibi instagramdan soru-cevap etkinliği yapacağım. Gelirseniz konuşuruz ;)



Sosyal Medya;

Instagram.com/lilyesol
Tiktok.com/lilyesol

🗝

iyi okumalar,

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.





iyi okumalar,

ve sevgilerle..

Lily

- - - -

Merxas Xerzan'dan

Banyodan çıkışımın ardından üzerimi değiştirerek Doktor Ali Bey'i aradığımda durumdan bahsederek konağa gelmesini rica etmiş, onu evinden alması için kapıdaki korumalardan birini göndermiştim.

Tüm bu süre zarfında Xezal hâlâ banyodan çıkmamıştı.

Son yaşananlardan sonra banyodan çıktığında onunla yüz yüze gelecek cesaretim olmadığından en azından doktor gelene kadar bir süre Xezal'ı anneme emanet etmeye karar vermiştim.

Onunla yüzleşmekten mi kaçıyordum yoksa durumu kabullenmekten mi bilmiyordum..

Tek bildiğim kaçtığımdı.

Sanki kaçarsam her şey düzelecek, Xezal bana karşı sarf ettiği nefretini sarf etmemiş gibi olacaktı..

Hiç söylememiş, hiç duymamış gibi davranamaz mıydık?

Odadan çıkışımın ardından annemin odasının bulunduğu kata indiğimde ilk başta onu bu saatte uyandıracak olduğum için çekinsem de konunun Xezal olması bu çekincemi bertaraf ediyordu.

Her şey Xezal'ın sağlığı içindi..

Üstelik annem hastalıklar konusunda benden çok daha fazla tecrübeliydi.

Bugüne kadar bütün hastalıklarımızla kendi ilgilenmiş bizi bu yaşımıza kadar sağ salim büyütmüştü.

O, ne yapılması gerektiğini benden daha iyi bilirdi.

YÜREK ATEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin