26. Bölüm

2.1K 226 37
                                    


Merhaba Yürek Ateşi ailesi,

Bir yeni bölümle daha karşınızdayız.

Buraya, Merxas ve Xezal için "🤍" emojisini bırakabilir misiniz?

Lütfen oy vermek, paragraf yorumları bırakmak unutulmasın.. Bu bölümdeki yorumlarınızı ve tepkilerinizi çoookk merak ediyorum^^

Uzun bir aranın ardından bölümden sonra İnstagram da soru-cevap etkinliği yapacağım. Gelirseniz konuşuruz :)

Sosyal Medya

İnstagram.com/lilyesol
Tiktok.com/lilyesol

Yürek Ateşi'ni çevrenizdekilere önermeyi unutmayıın >3

Keyifli okumalar..

🗝

- - - -

Kaseden aldığım en büyük çileğin ucuna bir kibriti belli bir miktar saplayarak bakışlarımı Merxas'a çevirdiğimde, "Ne dilediğine karar verdin mi?" diye sordum.

Heyecanla, "Yakıyorum." diyerek çıkardığım ikinci kibriti yakarak çileğin ucundaki kibriti yaktığımda hızlıca elimdeki kibriti söndürerek, bir elimde tuttuğum çileğe diğerki elimi siper etmiştim.

Ucunda kibrit yanan çileği Merxas'a uzatırken "Hadi." dedim aceleyle. "Üfle."

Merxas ne düşünüyordu neyi düşünüyordu bilemesem de gözlerimin içerisine öyle bir bakıyordu ki oturup hüngür hüngür ağlamak istiyordum.

Daha sonrasında bakışları gözlerimden kayarak kibrit parçasına düştü.

Durdu.

Durdu.

Kirpikleri titreyerek gözlerini kapattı.

Ve yıllar sonra dileyemediği o dileği dileyerek kibrite üfledi.

Merxas'ın nefesiyle sönen kibrit ateşi ardında gri bir duman bırakarak yukarı doğru süzülmeye başladığında Merxas gözlerini aralamış, aramızda incecik soluk bir çizgi gibi gözüken dumanın ardından gözlerime odaklanmıştı.

"İyi ki doğdun." dedim kendimi gülümsemeye zorlarken.

Merxas'ın küçük yaşta babaannesi yüzünden yaşadıkları kalbimi kırmıştı.

"Hayallerin ve isteklerin bir daha başkaları yüzünden solmasın."

Sözlerim Merxas'ın bir şey demeyerek gözlerini kaçırmasına neden olduğunda, kalbimde babaannesine karşı büyük bir savaş başlamıştı.

Bir insan bu kadar kötü olmamalıydı.

Bir insan kanından ve canından bir çocuğa bunu yapmamalıydı..

"Şimdi.." dedi gözleri elimdeki çilekte dolaşırken. "İlk doğum günü pastam mı?"

Merxas'ın sorusu benimde bakışlarımı çileğe indirmeme neden olduğunda, "Şimdilik.. evet." derken mahcup hissetmiştim.

Doğum gününü çocukken istediği gibi meyveli pastayla kutlamak isterdim ama elimden bu saatte bu kadarı gelmişti..

"Hadi." dedim kibrit çöpünü çilekten çıkarırken.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 08 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YÜREK ATEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin