Hellooo biz geldiiiik!Lütfen oy verip yorumlamayı unutma! (:
Yorumlarınız benim için çok değerli.. düşüncelerinizi yorumlarda benimle paylaşın <3
Yeni bölüm sınırı; 50 vote, 200 yorum.
Kitapla ilgili bütün duyuruları duyuru panosunda paylaşıyorum beni takip ederek duyurulardan haberdar olabilirsiniz.
Gelecek bölümlerden alıntılar paylaştığım bir instagram hesabı açtım davetlisinizz!
Instagram : lilyesol
Keyifli Okumalar <3
----
Odamın kapısının üst üste tıklatılmasıyla gözümü açmaya çalıştım ancak dün gece ki ağlama krizinden sonra sabah hava aydınlanana kadar uyuyamamış, göz yaşı dökmüştüm.
Dün gece ağladığım yerde uzun bir süre geçirdikten sonra kalkıp takılan takıları çıkartıp gelişi güzel komidinin çekmecesine koymuştum. Daha sonra bindallıyı çıkartmayı denemiş ancak sırt kısımında olan düğmelerden dolayı çıkaramamıştım. Bende bindallının tarlatanını ve tacımı çıkarıp o şekilde yatağıma yatmıştım.
Yatağın üzerinde cenin pozisyonunda yatarken başımın altına yastık koymadığım için boynum tutulmuştu. Odanın kapısı inatla hâlâ tıklatılmaya devam ediyordu. Elimi boynuma götürmüş tutulan yere elimi koyarak yavaşça doğrulmuştum.
Gözleri, ağlamanın ve uykusuzluğun getirisiyle sanki küçük küçük bir sürü iğne batıyormuş gibi acıyordu. Boşta kalan elimle gözlerimi ovalarken yataktan inmiş, sarsak adımlarla kapıya yönelmiştim. Bir gözüm kapalı bir gözüm hafif aralıkken kapının kilidini açarak kapının kolunu aşağıya indirip kapıyı açtım.
Yeni uyandığım için gözüm net göremiyordu ancak gördüğüm kişinin Bejna olduğuna emindim. Bu saatte konakta ne işi vardı?
"Hayırdır. Bu saatte neden geldin?"
"Xezal, bu halin ne? Bindallıyı neden çıkarmadın?"
Laf anlatmaya müsait bir zamanda olmadığım için geri dönüp yatağın üzerine kendimi bıraktım. Görmesemde Bejna'nın arkamdan odaya girip kapıyı kapattığını hissetmiştim. Elimle yarım yamalak sırtımı işaret ederek, "Düğmeleri açamadım." dedim.
"Ah be kızım onca saat bu bindallıyla nasıl yattın? Neden birilerinden yardım istemedin?"
Gözlerim kapalıyken göz devirmiştim. Ancak bunu Bejna görememişti.
"Bejna inan laf anlatacak durumda değilim. İstemedim işte uzatma. Sen neden sabahın köründe buradasın?"
"Telefonuna baksaydın karga bokunu yemeden uyanıp konağa koşturmazdım."
Bu sözleriyle tek gözümü hafifçe aralayıp ona bakarak, "Yine ne oldu?" dedim.
"Rohat geliyormuş.." dediğinde gözlerim fal taşı gibi açılmış bildiğin yataktan fırlamıştım. Bu tepkim kenara dursun gözlerim nasıl bir haldeyse Bejna ellerini önce kendi ağzına sonra da yüzüme doğru uzatmış yüksek sesle, "Gözlerinin bu hali ne!?" demişti.
Gerçekten şu an problem gözlerim miydi? Rohat geliyordu!
"Ne demek Rohat geliyor Bejna? Ben bile bunu bilmezken sen nasıl biliyorsun? Her şeyi geçtim bu dediğinden emin misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜREK ATEŞİ
Fiction généraleTöre. 4 harf 2 heceden oluşan bu kanlı kelime nice anayı babayı evlatsız bırakmış, nice sevdalılara mezar olmuştu. Şimdi ateş bomba etkisi yaratarak konağımıza düşmüştü. Töre bu defa bir Azrail gibi karındaşımın ensesine yapışmış ya onun canını a...