Hellooo biz geldiiiik!
Multimedyada MerXez çifti var!
Lütfen oy verip yorumlamayı unutma! (:
Yorumlarınız benim için çok değerli.. düşüncelerinizi yorumlarda benimle paylaşın <3
Yeni bölüm sınırı; 80 vote, 250 yorum
Kitapla ilgili duyuruları duyuru panosunda paylaşıyorum. Beni takip ederek duyurulardan haberdar olabilirsiniz.
Gelecek bölümlerden alıntılar paylaştığım instagram hesabıma davetlisiniz!
instagram : lilyesol
Keyifli okumalar <3
- - - -
Merxas'ın gözlerine odaklanmışken gergin hissediyordum.
Yeni bir sorunla baş edebilecek bir durumda değildim.
Kaldıramazdım.
Titrek bir nefes verirken, titreyerek telefonu tutan elimi yemek masasının üzerine bırakıp, telefonu küçük bir açıyla yüzüme doğru kaldırmış ve ekranın açılmasını sağlamıştım.
Ekranda gözüken bildirimlerde hızlıca göz gezdirirken Merxas'ın ve diğerlerinin meraklı bakışları üzerimdeydi.
Diğerlerinin bakışlarıyla gerilmesemde Merxas'ın bakışları soğuk terler akıtmama neden oluyordu.
Bir şey olsa beni dinleme tenezzülünde bile bulunmadan her şeyi yakıp yıkar ortalığı mahşer alanına çevirirdi. Biliyordum. Baran ağabeyime yaptıklarını gördükten sonra bundan şüphesiz emindim.
Bildirimlerin kimlerden geldiğine göz gezdirirken Allah'a şükrediyordum. Rohat'tan bir arama veya mesaj yoktu.
Rahat bir nefes vererek telefonun ekranından başımı kaldırıp Merxas'a baktığımda bakışlarındaki şüphe bana kucak açmıştı.
Kuşkuyla kıstığı gözleri her bir mimiğimi süzgecinden geçirip kendince ölçüp tartıyordu.
Kısaca uzatmadan, "Kızlarmış." dediğimde tek kaşı havalanmıştı ancak gözlerindeki şüphe gitmemişti.
Verdiğim cevap onu tatmin etmemişti.
"Kızlar?" diye sorduğunda kaşlarım ilk önce çatılmış daha sonra sorgularcasına tek kaşım havalanmıştı.
"Kızlar işte. Kim olduklarını bilip ne yapacaksın?"
"Xezal! Sana bir soru sordum. Konuyu değiştirmeye çalışmadan cevap ver!"
Gözlerindeki şüpheye elimi uzatsam dokunacak gibi yakınken ne söylersem söyleyeyim içindeki kuşkuyu yok edemeyecektim.
"Şilan ve Bejna'ymış." diyerek bakışlarımız arasında kurulan köprüyü yıkıp önüme döndüm.
Yan profilime bakmaya devam ederken yakıcı bakışları yüzümü kavuruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜREK ATEŞİ
Fiction généraleTöre. 4 harf 2 heceden oluşan bu kanlı kelime nice anayı babayı evlatsız bırakmış, nice sevdalılara mezar olmuştu. Şimdi ateş bomba etkisi yaratarak konağımıza düşmüştü. Töre bu defa bir Azrail gibi karındaşımın ensesine yapışmış ya onun canını a...