Merhabalar Yürek Ateşi ailesi,
Bir yeni bölümle daha karşınızdayız.
Buraya Xezal ve Merxas için, "🤍🕊" emojilerini bırakabilir misiniz?
Lütfen oy vermek, paragraf yorumları bırakmak unutulmasın..
Canlarım, biliyorsunuz ki sınırlar hızla geçildiği takdirde iki haftada bir yeni bölüm geliyor. Ancak sınırların geçilebilmesi için yalnızca oy vermek yeterli olmuyor.. Yeni bölümün hızlı bir şekilde gelmesini istiyorsanız, sırf yorum sınırının geçilmesi için, "nokta, emoji veya random" şeklinde bölümle veya paragraflarla alakası olmayan yorumlar yapmaktan ziyade lütfen bölümü okurken elinizden geldiğince satır arası yorumlar yaparak, yorum sınırını geçelim.
Şimdi aranızda, "Yorum mu seçiyorsun?" diyenler elbette olacaktır. Bu yüzden neden sadece sınırın geçilmesi için atılan "nokta, emoji veya random" şeklinde ki yorumları istemediğimi açıklamak istiyorum..
Emek verip onca kelime yazarken, sizlerin farklı farklı sahneler okuması için çabalamama rağmen, kitap, bölüm, olaylar veya karakterler hakkında görüşlerini bildiren o kadar az kişi var ki.. Kitabı okuyan onlarca hatta okunma sayısına bakacak olursak binlerce kişiden yalnızca belirli birkaç kişi yorum yaparak, yazdıklarımın onlarda bıraktığı etkisini, olaylar veya kişiler hakkındaki görüşlerini yazarak neler düşündüklerini anlamamı sağlıyorlar..
Benim istediğim, yalnızca birkaç kişinin kitap hakkındaki görüşlerini okumak değil, kitabımı okuyan, yeni bölüm bekleyen diğer okurlarında kitap hakkındaki fikirlerini öğrenmek..
Biliyorsunuz ki, bir yazarın okurla buluştuğu, onların düşüncelerini anladığı en iyi yer yorumlardır.
BU YÜZDEN LÜTFEN SINIRIN GEÇİLMESİ İÇİN BÖLÜMLE ALAKASI OLMAYAN, "NOKTA, EMOJİ VEYA RANDOM" ŞEKLİNDE YORUMLAR YAPMAKTAN ZİYADE, KİTAPLA VEYA BÖLÜMLE ALAKALI SATIR ARASI YORUMLAR YAPARAK HEM SINIRIN GEÇİLMESİNİ, HEMDE SİZLERİN KİTAP, BÖLÜM, OLAYLAR VE KARAKTERLER HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİNİZİ GÖRMEMİ SAĞLAYABİLİRSİNİZ.
LÜTFEN, BÖLÜMÜ OKURKEN OY VERDİĞİNİZ GİBİ YORUM YAPMAYIDA İHMAL ETMEYİN. 🤍
Yeni bölüm sınırı; 130 oy ve 600 yorum.
Bölümü yayınladıktan sonra her zamanki gibi instagramdan soru-cevap etkinliği yapacağım. Sormak istediğiniz sorularınız olursa bekliyorum. :)
Instagram.com/lilyesol
Aramızda kitap karakterlerimiz için shoplar yapabilecek yetenekli arkadaşlarımız varsa benimle iletişime geçebilir mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜREK ATEŞİ
Narrativa generaleTöre. 4 harf 2 heceden oluşan bu kanlı kelime nice anayı babayı evlatsız bırakmış, nice sevdalılara mezar olmuştu. Şimdi ateş bomba etkisi yaratarak konağımıza düşmüştü. Töre bu defa bir Azrail gibi karındaşımın ensesine yapışmış ya onun canını a...